AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #1 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg får ikke til å lage signatur Det er sånn som står nederst når du har skrevet et innlegg ikke sant? Hver gang jeg trykker på f.eks en annen tekst kommer det bare opp i vinduet noe sånt: Også skjer det ikke noe med teksten i det hele tatt : ( Og hvordan kan jeg legge til smiley i signaturen? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 20. september 2010 #2 Del Skrevet 20. september 2010 Min profil -> rediger min profil -> endre signatur -> fyll inn. Min profil finner du ved å klikke på nicket ditt rett over logg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #3 Del Skrevet 20. september 2010 Ja, vet hvordan jeg kommer inn på det, det er først når jeg skal begynne å skrive at det går skeis... Får ikke til å få annen farge eller skrift, trykker på annen skrift, så kommer det opp (noe sånt) også skjer det ingenting når jeg skriver, skriften er den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå