Gjest Helene_Mari Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 For ikke så lenge siden postet jeg et innlegg om bloggeren av kreftpassient.blogg.no . Han påsto at han hadde kreft og at han ble mobbet for det. Nå viser det seg at hele greia var fake. Hva er det egentlig som står i hodet på sånne folk? Lyve om en så alvorlig sykdom som kreft for oppmerksomhets skyld. I tillegg så stjal personen bak bloggen bilder fra internet som han sa var han selv. Heldigvis er denne gutten/jenta bak bloggen politianmeldt, så kanskje de lærer at kreft ikke er noe til å spøke med. Bare så synd at jeg kastet vekk så mange tanker og syntes synd på en person som ikke engang finnes.
Antlers Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Husk på at det kan være sykdom som er selve grunnen til at han løy. Jeg synes også det han gjorde var grusomt, men sjansene er store for at han trenger behandling for noe annet enn det han påsto han led av. Vanskelig for oss å bedømme, men du kan jo lese litt om det: http://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchausen_syndrome
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Eller så kan han bare være en typisk 13-14 år gammel drittsekk.. Ta deg en tur innom en ungdomsskole og se selv. Hvordan vet du at han er politianmeldt?
Gjest Helene_Mari Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Eller så kan han bare være en typisk 13-14 år gammel drittsekk.. Ta deg en tur innom en ungdomsskole og se selv. Hvordan vet du at han er politianmeldt? Noen andre bloggere har anmeldt han både til blogg.no og politiet.
Gjest Helene_Mari Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Husk på at det kan være sykdom som er selve grunnen til at han løy. Jeg synes også det han gjorde var grusomt, men sjansene er store for at han trenger behandling for noe annet enn det han påsto han led av. Vanskelig for oss å bedømme, men du kan jo lese litt om det: http://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchausen_syndrome Jeg var med i støttegruppen hans på facebook, og der fikk vi sendt en beskjed om at bloggen hans var fake. I tillegg så skrev jo " faren " hans et innlegg med de samme skrivefeilene ogskrivemåten. Hvilken far blogger samme dagen som sønnen hans dør? Det tror jeg ikke han hadde orket. Ifølge faren så var guttens siste ord " Pappa, kan du legge ut et bilde av meg på bloggen sånn at folk ser at jeg ikke er fake? " Vlle ikke en normal gutt ha sagt noe helt annet som hans siste ord?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 har dere linken til denne bloggen?
Gjest Helene_Mari Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 har dere linken til denne bloggen? Bloggen ble slettet av blogg.no eller eieren av bloggen
sjøhest Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Er det ulovlig å lyve på en blogg da?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #9 Skrevet 20. september 2010 Er det ulovlig å lyve på en blogg da? Nei men de er ulovlig å utgi seg for å være noen andre enn man er. Han brukte bilde av en annen gutt (uten gutten's tillatelse), blandt annet.
Gjest Helene_Mari Skrevet 20. september 2010 #10 Skrevet 20. september 2010 Er det ulovlig å lyve på en blogg da? Nei men det er et hån mot dem som har hatt/har kreft eller mistet noen av kreft.
Gjest gjest Skrevet 20. september 2010 #11 Skrevet 20. september 2010 Det er vel bare å innse at ikke alle er de som de utgir seg for å være på nett, og at dere med flere andre ble lurt. Mest sannsynlig av en med stort oppmerksomhetsbehov og forstyrret virkelighetsoppfatning. Det er klart det er bittert å oppdage at man falt for en løgn, men siden Regine ble så elsket av mange, så vil det trekke til seg mennesker som ønsker å få samme type kjærlig omsorg og oppmerksomhet uansett om de har kreft eller ikke. Da kan man bli lurt når man leser på nett og ikke vet hvem personen er i det virkelige liv. Get over it. Sikkert mange jenter som har chattet med "14 år gamle, søte gutter", som egentlig var griser på 50... Dette er i samme gate. Bra at han ble avslørt og måtte slette bloggen. One down, one thousand to go...
Gjest gjest Skrevet 20. september 2010 #12 Skrevet 20. september 2010 Bare så synd at jeg kastet vekk så mange tanker og syntes synd på en person som ikke engang finnes. Det må du nesten godta at du sjanser på å gjøre hver gang du involverer deg følelsesmessig med noen fra nett som du aldri har møtt. Jeg tror helt ærlig ikke at denne personen har lært at det er stygt mot de som virkelig har kreft at han/hun latet som han/hun hadde det for å få oppnmerksomhet. Jeg tror bare personen er skuffet for at han/hun ble tatt og måtte slette bloggen så personen ikke fikk masse sympati... Tydeligvis en sinnsforvirret person.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #13 Skrevet 20. september 2010 Det tippet jeg nesten at det var en fake. Tittet innom bloggen et par ganger når det kom på topplisten, men hele bloggen lyse liksom "fake". Syke mennesker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå