Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere her inne som har kjæreste som skal inn i garden den 5okt?

jeg er helt vrak, gråter hver dag og gruer meg som bare satan!!! off, flere der ute?:(

føler jeg er den eneste

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkar deg! Føler med deg :tristbla: Min kjære skal ikke inn i forsvaret før til våren, så jeg har liksom ikke helt rukket å begynne å grue meg enda, skyver det liksom bare unna hver gang tanken sniker seg innpå. Nå vet jeg ingenting om forholdet deres, hvor gamle dere er eller hvor lenge dere har vært sammen, om dere bor sammen eller i det hele tatt.

Er på en måte ikke så mye man får sagt, du må bare prøve å være sterk og heller glede deg til han har perm! Om du er så heldig å bo i nærheten av Oslo kan du jo få sett han hver helg om du vil! Min kjære skal helt opp til russergrensen, så her blir det å sitte å glede seg til langpermer :sukk:

Men som sagt, er ikke så mye annet å gjøre enn å være sterk og se frem til de timene man får sammen. Kanksje en god mulighet til å pleie din egne interesser? Finn deg en hobby, meld deg på et kurs, eller begynne å trene?

Lykke til hvertfall, skal se det året raser avgårde som alle andre år, og plutselig er han hjemme igjen, og da får du han helt for deg selv, uten forsvarets innblanding ;)

Skrevet

Nei, beklager men :klemmer: til deg. God erfaring med avstandsforhold sier meg at det blir lettere etterhvert. Dette takler du fint! Helt normalt å være lei seg en periode, det har du lov til, bare husk at det ikke er bra å bli sittende fast der.

Skrevet

jeg bor heldigvis ikke langt unna så sånnsett er det det beste som kunne skjedd oppi alt det negative!

uff, det er jo faktisk mye værre å bli sendt opp til nord:/ lykke til når den tiden kommer :)

jeg krysser fingrene for at året går kjempefort, jeg takler så dårlig å være borte fra de jeg er glad i. bare det er snakk om en uke så blir jeg helt ødelagt. men gjett om jeg gleder meg til perm, synd dette med rekruttskolen er så innmari strengt...

Skrevet

Haha, dette er SÅ fjortiss!!! Gråter du hver dag for at typen skal i militæret?!?!?! uffamei, få deg ett liv! Jeg har en mann som jobber på sjøen og kan være borte i måneder, slik har vi hatt det i 10 år. Tenk om jeg skulle sitti og grini hver dag, hehe.

Skrevet

Dessuten: sannsynligheten er jo forsvinnende liten for at dette er den mannen dere kommer til å tilbringe resten av livet med. Sånn sett er det helt bortkastet å bruke så mye energi på å grue seg så fælt.

Oj, kjenner jeg har lest litt mange innlegg av en viss brutal bruker nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...