Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvd meg på nettdating igjen etter mange år som singel og ikke søkende- er bevisst på hva jeg vil ha, egenskaper jeg synes er fine etc

Men så..er det å samtaler over lannng tid med mennesker en ikke kjenner, hvor en del ønsker svar på absolutt alt om meg, jeg kan ikke legge ut om meg selv til hvem som helst- ikke har jeg lyst til det-men de krever det.

Nettopp opplevd å bli skjelt ut av en fyr fordi jeg ikke likte sex prat med han etter 3 melding eller noe slikt, joda, han vinklet det til at jeg ikke hadde humor og at det hele bare var en test for å se om jeg tok humoren... så jeg var en grå mus, alt for seriøs, sjenert og en apekatt- joda, det var de ordene han brukte-han sa jeg var umulig og forstå og skjelte meg faktisk ut- likevel svarer han alltid og skriver videre, nå har han vinklet til det at jeg er mystisk og kaller meg ett mysterium...

For meg er det ett mysterium hvordan fine mennesker jeg kjenner har møtt andre fine mennesker på nett og at det har klaffet, tror dere de har opplevd å bli skjelt ut før? useriøse umodne mennesker som kun vil leke på den måten må jo ha tapt noe vesentlig på veien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har opplevd noe lignende. Jeg kom via nettsiden sukker.no i kontakt med en fyr som jeg skrev med over en ganske lang periode. Han virker veldig allright til å begynne med. En dag chattet vi på msn og han så jeg hadde webcam, og lurte på om jeg kunne vise meg frem (uten klær, bla bla, den mølja der) på cam (han sa dette litt innpakket, men jeg skjønte jo hva han mente).

Jeg sa nei, og han sier så at da skal han jammen meg finne en annen en som ønsket det. Da sa jeg greit, det får du bare gjøre. Da avsluttet han med: "trekker meg tilbake og drar ned buksa jeg nå". :spy:

:fnise:

Tror det er en del wierdo's på enkelte datingsider.

Endret av Sæzzy
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nettdating er tull fra ende til annen. Genialt om du er kvinne og vil ha tilfeldig pulings. Utover det er det bare tøys fra ende til annen...

Skrevet (endret)

Er vel noe rart med den filtreringa deres når det er slike menn dere velger å snakke med ;)

(kan jo sende meg pm hvis du vil.. jeg har ikke engang webcam!)

Endret av Mann_30
Skrevet

Forresten, når vi først er inne på det... hvorfor ikke kjøpe en slave til personlig bruk?:) Men før du gjør det så må jeg få vite litt om hvilken type slave er du ute etter. Vi har nå høstkampanje og tilbud på følgende produkter; hushjelp (ryddegutt), håndverker (handymann) eller sexleketøy (boytoy). Leverings tid er ca en uke fra bestillingsdato og de selges med 35 % rabatt av listepris.

Er du mer sær i kosten og vil heller ha en bifil jente eller kanskje en kosete homsegutt som du kan klemme masse på, kan det også skaffes. Leveringstid er noe lenger (ca 1 mnd.) og pris er per forespørsel. Trenger du mer info så er det bare å spørre:):):)

Slike svar..

generellt sett så gir jeg alle mennesker en sjangse, men når det går så langt som å bli skjelt ut fordi jeg etterspør litt verdier blir jeg samtidig nyskjerrig på hvilke type dette er, greit å se tegningen hvis du treffer på slike i rl..

Skrevet

Er vel noe rart med den filtreringa deres når det er slike menn dere velger å snakke med ;)

Når en person til å begynne med fremstiller seg som den kjernekaren, med respekt for seg selv og andre, for så og plutselig slippe en sånn pervo-bombe ut av løse lufta, så tror jeg dette og kan skje den beste.

Men nei da, det er såklart oss det er noe galt med. :roll:

Det er for all del noen hyggelige der ute, men med den jeg beskriver så sa det med følgende at nettdating kan fort føre til illusjoner, og jeg liker det best "live", må jeg innrømme.

Ellers er jeg ganske så enig med brutal_mann. Virker som om "taperene i samfunnet" sitter der inne og leter etter et nyp, og dessverre tror jeg de til og med kan få det.

Skrevet

ja, hvorfor ikke, er jo ett bra tegn det:)

Skrevet

Nettdating krever en del tålmodighet, og at man er villig til å snakke med mange mennesker før man finner noen som kanskje er verdt å ha en date med. Kjæresten fant jeg via nettdating, men det tok vel over fem år før vi overhodet møttes, så det er klart: ingenting er gitt. Mitt førsteinntrykk av kjæresten var heller ikke det beste, syntes han virket både rar og merkelig, men i dag angrer jeg veldig på at jeg ikke gav ham en sjanse før.

Uansett, man kan ikke regne med at man finner noen med en gang. Jeg brukte selv mange år, men for noen fungerer det. Bestevenninna mi fant også sin samboer via nettdating, så det er klart det går an.

Viktig at man går videre, og ofte snakket jeg med flere samtidig når jeg drev med nettdating. Man må tråle en god del for å finne den som kanskje kan være riktig for deg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har vært på flere dater med kvinner fra slike nettdating samfunn..

Syntes ingen av de var noe særlig.

Hun siste var riktignok ei bra dame, men da hadde jeg funnet ei et annet sted så da valgte jeg henne bort. Var vel kanskje ikke helt riktig valg sett i ettertid, men men :) Sånn går det ;)

Jeg synes det virker som at mange av de jeg møtte fra de nettdatingsidene har urealistiske forventinger, samtidig som de er ganske rare på et personlig nivå.

Hun ene var sånn overnerd med ryddighets-tvangstanker, helt stressa og nesten litt vill i blikket.

Så var det ei med masse tattoveringer som var veldig opptatt av sånn Rockabilly-greier. Hun hadde en magesykdom (Crohns) sa hun og løp på do hele tiden, så det var litt usjarmerende.

En annen var datteren til en bilforhandler i Oslo. Hun var flott, men langt mer bilinteressert enn meg, og bilen min var visst ikke kul...

Så var det ei fra vestlandet som jobbet på NAV, der lignet bildet slett ikke på personen som ankom og hun var rett og slett uattraktiv.

Møtte ei fra Oppland og tok en pils og gikk på kino, hun var ganske pen, men alt hun gjorde var å klage på at filmen var så dårlig og det var liksom min feil fordi jeg hadde valgt den. Poenget var vel gjerne ikke å gå på kino, men heller å treffes så.. jaja. Dyp mannsstemme hadde hun også.

Så var det ei som også var fra Oppland faktisk, hun sa hun var en "wiccan" heks og var med i en Covenant.

Hun siste som faktisk var flott og virket veldig oppegående, var fra Buskerud og jobba i barnevernet. Hun var egentlig veldig ålreit og flott, men det ble liksom ikke noe mer for da hadde jeg truffet ei annen jente allerede. Tror jeg egentlig valgte feil der, for hun kunne nok vært bra :)

Skrevet

Får vel gi det litt tid, men kan fint klare å bli skjellt ut av tullinger anyway.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Når en person til å begynne med fremstiller seg som den kjernekaren, med respekt for seg selv og andre, for så og plutselig slippe en sånn pervo-bombe ut av løse lufta, så tror jeg dette og kan skje den beste.

Men nei da, det er såklart oss det er noe galt med. :roll:

Det er for all del noen hyggelige der ute, men med den jeg beskriver så sa det med følgende at nettdating kan fort føre til illusjoner, og jeg liker det best "live", må jeg innrømme.

Ellers er jeg ganske så enig med brutal_mann. Virker som om "taperene i samfunnet" sitter der inne og leter etter et nyp, og dessverre tror jeg de til og med kan få det.

Kan oversettes til at han er deilig (i alle fall på alle bar overkropp bildene), han har en bra jobb (tjener fett) og at han ikke har barn (som han vedgår seg i alle fal).

Skrevet

Det er vel lettere å møte en i "det virkelige liv" enn på nettdating, man møtes av en grunn å får mulighet til å se ann personen litt og bli kjent.. oppstår det følelser er det ikke fordi det er forventinger til at det skal gjøre det, men fordi det faktisk gjør det..

Skrevet

Hun siste var riktignok ei bra dame, men da hadde jeg funnet ei et annet sted så da valgte jeg henne bort. Var vel kanskje ikke helt riktig valg sett i ettertid, men men :) Sånn går det ;)

Jeg synes det virker som at mange av de jeg møtte fra de nettdatingsidene har urealistiske forventinger, samtidig som de er ganske rare på et personlig nivå.

Hun ene var sånn overnerd med ryddighets-tvangstanker, helt stressa og nesten litt vill i blikket.

Så var det ei med masse tattoveringer som var veldig opptatt av sånn Rockabilly-greier. Hun hadde en magesykdom (Crohns) sa hun og løp på do hele tiden, så det var litt usjarmerende.

En annen var datteren til en bilforhandler i Oslo. Hun var flott, men langt mer bilinteressert enn meg, og bilen min var visst ikke kul...

Så var det ei fra vestlandet som jobbet på NAV, der lignet bildet slett ikke på personen som ankom og hun var rett og slett uattraktiv.

Møtte ei fra Oppland og tok en pils og gikk på kino, hun var ganske pen, men alt hun gjorde var å klage på at filmen var så dårlig og det var liksom min feil fordi jeg hadde valgt den. Poenget var vel gjerne ikke å gå på kino, men heller å treffes så.. jaja. Dyp mannsstemme hadde hun også.

Så var det ei som også var fra Oppland faktisk, hun sa hun var en "wiccan" heks og var med i en Covenant.

Hun siste som faktisk var flott og virket veldig oppegående, var fra Buskerud og jobba i barnevernet. Hun var egentlig veldig ålreit og flott, men det ble liksom ikke noe mer for da hadde jeg truffet ei annen jente allerede. Tror jeg egentlig valgte feil der, for hun kunne nok vært bra :)

Men hvor traff hun den nest siste da? Hun må jo ha vært flott siden du valgte henne da. Drev du med nettdating etter at du hadde truffet henne da?

Skrevet

Du har kanskje endret karakteristikkene her, og de personene du beskriver "finnes" ikke? Om ikke, skal du vite at disse personene du beskriver her, kan være svært lette å kjenne igjen. Både for seg selv og andre.

Skrevet

Prøvd meg på nettdating igjen etter mange år som singel og ikke søkende- er bevisst på hva jeg vil ha, egenskaper jeg synes er fine etc

Men så..er det å samtaler over lannng tid med mennesker en ikke kjenner, hvor en del ønsker svar på absolutt alt om meg, jeg kan ikke legge ut om meg selv til hvem som helst- ikke har jeg lyst til det-men de krever det.

Nettopp opplevd å bli skjelt ut av en fyr fordi jeg ikke likte sex prat med han etter 3 melding eller noe slikt, joda, han vinklet det til at jeg ikke hadde humor og at det hele bare var en test for å se om jeg tok humoren... så jeg var en grå mus, alt for seriøs, sjenert og en apekatt- joda, det var de ordene han brukte-han sa jeg var umulig og forstå og skjelte meg faktisk ut- likevel svarer han alltid og skriver videre, nå har han vinklet til det at jeg er mystisk og kaller meg ett mysterium...

For meg er det ett mysterium hvordan fine mennesker jeg kjenner har møtt andre fine mennesker på nett og at det har klaffet, tror dere de har opplevd å bli skjelt ut før? useriøse umodne mennesker som kun vil leke på den måten må jo ha tapt noe vesentlig på veien.

Har fått noen sånne meldinger jeg også, men hittil bare fra et par stykker jeg høflig har avlsått å skrive med videre. Da har jeg fått et par beskejder med beskyldinger og kommentarer om "så stygg du er" osv. Men det viser jo bare at jeg har avvist riktig person:)

Men fortsetter du virkelig å skrive med en fyr som skjeller deg ut??? Jeg hadde bedt han om å "piss off" og blokkert han!

Tror de fleste kan bli utsatt for et par sånne på nettet. Men det er jo ikke annerledes enn å gå på byen; mange merkelige menn der også.

Skrevet

Har fått noen sånne meldinger jeg også, men hittil bare fra et par stykker jeg høflig har avlsått å skrive med videre. Da har jeg fått et par beskejder med beskyldinger og kommentarer om "så stygg du er" osv. Men det viser jo bare at jeg har avvist riktig person:)

Men fortsetter du virkelig å skrive med en fyr som skjeller deg ut??? Jeg hadde bedt han om å "piss off" og blokkert han!

Tror de fleste kan bli utsatt for et par sånne på nettet. Men det er jo ikke annerledes enn å gå på byen; mange merkelige menn der også.

- Som regel er det de forventer seg og blir derfor månebedotten når jeg svarer

rolig tilbake, nå er jeg oppgradert til "mystisk og spennende" .. (lol)

finner ut mye om mennesker på denne måten ser du

Skrevet

Jeg traff min mann på nettet, og har heldigvis sluppet sånne opplevelser som du beskriver. Det er vel litt flaks kanskje.

Min "strategi" da jeg begynte var vel egentlig at jeg skulle være meg selv på godt og på vondt. Det var sikkert noen som syntes at jeg var kjedelig og altfor seriøs, slik som du har blitt "beskyldt" for også.

Etter en tid kom jeg i kontakt med han jeg nå er gift med, og han synes at jeg er morsom og han liker at jeg er seriøs. Og det er jo sånn det skal være! Man skal ikke late som man er noe annet enn det man er! Det er nettopp det som er så fint med nettdating! Det er mye lettere å gå videre hvis det ikke fungerer. Dropp de som får deg til å føle deg mindreverdig, for det fortjener du ikke! Det har ingen hensikt for deg å være på et forum der du ikke føler deg bra! Prøv å bytt forum hvis du har vært en stund på det samme. Kanskje det har andre søkemotorer. Om ikke annet, kanskje noen bra karer.

Lykke til!

Skrevet

Nettdating er tull fra ende til annen. Genialt om du er kvinne og vil ha tilfeldig pulings. Utover det er det bare tøys fra ende til annen...

Det var da voldsomt til forhåndsdømming fra deg!

Kjenner mange som har vært gift i mange år å møttes på nettet!

Selv møtte jeg min utkårede på sukker.no å vi er veldig lykkelig sammen!

Så det du sier er bare bullshit!

Noen få idioter er det overalt!

Skrevet

Hvor skal man treffe noen dersom man ikke orker å henge rundt bardisker? Jeg tviler på at det er mange som har funnet sin partner i frysedisken på kiwi eller langs gangveien en søndags formiddag.

Nettdating må jo være veldig effektivt for oss som trives veldig godt hjemme med en flaske vin, god mat og hyggelige samtaler. Og som går på byen med venner for å bruke tiden på nettopp dem.

Nå er jeg ikke på noen partnerjakt, men nyskjerrig på hvor dere som påstår nettdating er en samling av samfunnets raringer finner deres partnere:).

Skrevet

Du spør hva det er du ikke forstår... Du forstår ikke at det er uhørt at en mann skjeller deg ut på den måten, for da hadde du aldri fortsatt å skrive tilbake til han. Du må lære deg å sile ut litt. Du kan avslutte samtalen med en gang en mann viser slike tendenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...