Kalas Skrevet 6. oktober 2003 #1 Skrevet 6. oktober 2003 En usigelig trist dag for mange. Jeg vet ikke helt hvor mange stamgjester som frekventerer disse sidene, men her er i hvert fall en. For meg er det ikke bare et utested som blir lagt ned. For meg er det en stor bit av tilværelsen min som forsvinner, et sosialt nettverk som blir blåst over ende. Hvor skal vi gå nå? Hvor skal jeg sitte etter jobb og ta "bare en halvliter"? Det er slutt på å gå inn døra og alltid finne kjentfolk i lokalet, for ikke å snakke om alle konsertene... Ja, det finnes andre utesteder - men ingen steder er som So What! Akkurat nå kjennes det ut som om en kjæreste har gjort det slutt.
ivanka Skrevet 6. oktober 2003 #2 Skrevet 6. oktober 2003 hva!!!! fra den dagen so what åpnet og i fem år var dette mitt stamsted, og minst to, gjerne alle kveldene i uka tilbragte jeg på so what. jeg har møtt flertallet av kjærestene mine der, og halvparten av de tidlige tjueåra mine foregikk på so what. åååå. snufs. snufs. vrææææl!
Kalas Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2003 Ja, det er helt forferdelig. I går ble det drukket gravøl, og det var helt sær og sørgelig stemning. Det sterkeste var kanskje da Tom annonserte ett minutts stillhet i baren - og et stappfullt So What var dørgende stille. Da var vi mange som fikk tårer i øynene.
Kalas Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2003 De orker ikke mer. Les den überlange pressemeldingen på www.sowhat.no Det har vært planlagt lenge, men det verste er at de ansatte ikke fikk vite noe før nå i helgen. Det kaller jeg ikke akkurat god personalpolitikk, og nå står samboeren min uten jobb...
Glitterchick Skrevet 6. oktober 2003 #6 Skrevet 6. oktober 2003 Fryktlelig trist, husker Lazy Sunday Afternoon med stigespill, øl og vafler/pannekaker, en mengde superbra konserter, hyggelig bakgård, snille bartendere og fryktelig kaffe, haha! Kommer til å savne So What! enormt.
Soul Skrevet 6. oktober 2003 #7 Skrevet 6. oktober 2003 Var ingen stamgjest der,men har nå vært på So What! noen ganger og synes det synd de ikke orker mer De hadde mange bra konserter som jeg vil savne.Mye koseligere der enn mange andre utesteder i Oslo.
ivanka Skrevet 6. oktober 2003 #8 Skrevet 6. oktober 2003 uææææh! selv om jeg nå for tida følte meg som en gammel dame på sowhat, har dette stedet vært rammen for helt sentrale deler av ungdomstida mi, så dette er skikkelig vemodig. hellig overbevist om at gutta som satsa studielånet på en ide ingen andre trodde noe på la fundamentet for den gullalderen i norsk pop som har oppstått. so what har satt spor! so what er faktisk kjent utafor norges grenser, og står anbefalt i lonely planet for turister i oslo! snille stygge svette kjellern i grensen 9, kommer aldri til å glemme deg! uææææh! nå mangler det bare at de legger ned last train.
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #9 Skrevet 7. oktober 2003 Hva er aldersgrensen på last train? Har hørt det skal være veldig bra der. Selv er jeg 22 år. *håper*
Gjest La Lune Skrevet 7. oktober 2003 #11 Skrevet 7. oktober 2003 Det er kjempetrist at So What stenger, jeg har mange gode minner derfra :cry: La Lune
ivanka Skrevet 9. oktober 2003 #12 Skrevet 9. oktober 2003 Hva er aldersgrensen på last train? Har hørt det skal være veldig bra der. Selv er jeg 22 år. *håper* aner ikke. 23 kanskje. men jeg var stamgjest fra jeg var 17 og ble aldri spurt om leg. men det er helvetes trangt i helga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå