Niso Skrevet 3. mai 2002 #1 Skrevet 3. mai 2002 Og jeg stresser en smule kjenner jeg... Har lyst til å si noen ord i morgen, men har ikke gitt beskjed til toastmaster, for jeg er redd jeg ikke klarer... Får ta en prat med ham i kveld og si at det kanskje blir noe, at vi avtaler et "hint"... Nei, jeg har mer forberedelser igjen, så jeg får logge av her nå...
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #2 Skrevet 3. mai 2002 Gled deg masse masse. Jeg kjente ingeting før jeg stod på Kirketrappene - da fikk jeg sug i magen men det var en herlig følelse. Kos dere masse og nyt oppmerksomheten Klemz fra meg som har vært gift i to uker nå 12
Nephilia Skrevet 3. mai 2002 #4 Skrevet 3. mai 2002 Ville bare si lykke til!! Kos deg på den store dagen, og ikke legg fòr mye bekymring i at du kanskje ikke klarer talen, det går helt sikkert fint!! 12
julibrud Skrevet 3. mai 2002 #5 Skrevet 3. mai 2002 Lykke til i morgen! Kos deg kjempemye Tror kanskje at du vil angre senere hvis du ikke sier noe til mannen din på den store dagen. Husk å fortelle oss hvordan det gikk! Hilsen Julibrud som blir lykkelig gift 13. juli 2002.
Gjest *Perser* Skrevet 3. mai 2002 #10 Skrevet 3. mai 2002 lykke til imorgen, dere kommer til å få nydelig dag
scorpion73 Skrevet 3. mai 2002 #11 Skrevet 3. mai 2002 Lykke til i morgen, håper dere få ren uforglemmelig dag........12
Anki1971 Skrevet 3. mai 2002 #12 Skrevet 3. mai 2002 Kjære Niso med tilkommende ektemann Har tenkt sånn på dere i dag..åssen det går med alle forberedelsene. Ønsker dere begge lykke til i morgen og med framtiden Håper jeg får til å komme og se dere gifte dere Mange klemmer fra Anki 12
Gjest Solgløtt Skrevet 3. mai 2002 #13 Skrevet 3. mai 2002 Hei på deg Niso! Gratulerer så mye med dagen, og lykke til. I morgen er også min store dag, så så driver jeg med de siste forberedelser. Tvi tvi, lykke til med dagen og fremtiden! Stor klem fra Solgløtt.
Flo* Skrevet 4. mai 2002 #14 Skrevet 4. mai 2002 Får sommerfugler i magen når jeg tenker på KG-medlemmer som gifter seg. Håper dere får en kjempefin dag og at du klarer å få sagt noen velvalgte ord til din kjære. STOR KLEM FRA FLO*
Fakse Skrevet 4. mai 2002 #15 Skrevet 4. mai 2002 Gratulerer så mye med dagen deres i dag, Niso! Lykkeønskniner fra meg.12
CEL. Skrevet 4. mai 2002 #16 Skrevet 4. mai 2002 Lykket til med dagen! Håper alt går som forventet! Klemmer fra12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå