Auri Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Er litt frustrert nå. Har selv en SE Xperia Mini Pro, mannen min har en HTC Tattoo. Vi har begge Netcom, og sliter begge med MMS. De kommer ikke inn! Det kommer opp en melding som sier "meldinger er ikke lastet ned", og selv når vi begge prøver å laste ned meldingen på nytt, skjer det ingenting. Av og til hjelper det å slå av og på telefonen, da dukker plutselig MMSen opp, men like gjerne ikke. Synes det er så merkelig at vi begge har samme problemet, med helt forskjellige merker. Så lurer på om det har noe med komboen Netcom+Android... Noen andre som har problemer som dette?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 høres ut som nettverksproblemer
Auri Skrevet 19. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2010 Men det har pågått slik siden vi begge kjøpte telefonen i juni... Det er ikke noe nylig problem.
Cæsar Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Hmm, jeg har også android, og har samme problemet. Dvs, MMS kommer ikke inn automatisk med mindre mobilt nettverk og 3G er slått på. Det pleier jeg ha avslått sånn til vanlig pga. batterilevetiden, men må altså slå det på når jeg får eller skal sende MMS.
Auri Skrevet 23. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2010 Har du også Netcom? Jeg også har opplevd at om jeg slår på 3G (noe jeg ikke er glad i, for mobilen min har en tendens til å koble seg på når den skal søke etter oppdateringer til div. apps og sånt...) så kommer MMS fint inn. Tullete!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå