Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten.
Skrevet

har et utrolig teit spørsmål... har vært syk, og innlagt på sykehus en lengre periode. har ikke fulgt med å mye i hva som skjer utenfor. Nå er jeg endelig blitt frisk nok til å komme ut. Har tenkt å fornye garderoben en del, men hva er det jeg trenger nå. Hva er in for tiden?? Kunne sikkert lest litt blader, men jeg spørr heller dere. Hvilke plagg må jeg ha? Er størrelse 36-38, beunt hår og bare 160cm høy. Takknemlig for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mange butikkar ser eg pastellfargar. Særleg mykje rosa og beige. (Då vert det beige for alle penga for meg - kan ikkje fordra rosa... :roll: ). Men akkurat kva du ha er ikkje godt å seie...

Skrevet

Hmm....Bokse sko, pels jakke, cords, cargo bukser med en del lømme...tykke genser som henger på skuldrene (hvis det er det riktig mote å si det)...fargende strømper med høyhæle...belter med særpreg som sitter på hoftene...Jeg ser mye at sterk farger (blått, lys rosa, grønt) er veldig inne nå-det er bare å finne hvilken passer deg best. 80-tallet preg er veldig inn. Lav sittende bukser med vidt bein. Striper er å veldig populære. (Det er bare min egen mening skal jeg si...de trender som jeg foretrekker mest.) Dessuten er det mye med militaer trender, og grønt. Tilbehør har å mye å si. Skjerfer, en stilige capsen helst sett litt ujevnt på...Jeans er kjempe stor. Så er det å ta på de med hoyhæle sko, og en sexy t-skjorte og det er du klar. Hvis det er din stil da! :D

Det er det jeg kommer på...ikke så enkelt til å forklar det i norsk men tror du skjonner...Men det var synd å hører at du har vært i sykehus så lenge. Da fortjener du godt en handletur for a bli ny så å si. Lykke til og håper at vi kan hjelp litt.... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...