Gå til innhold

Wow-accounten min er hacket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pokker!!

Jeg har akkurat oppdaget at kontoen min er blitt hacket!

Alt av verdi jeg hadde i bank og bager er borte. Og alt gullet!

Tingen er at jeg ikke har vært innlogget på ca et halvår. Og så fikk jeg for meg at jeg kanskje skulle spille litt i kveld; begynne å oppdatere meg litt, siden Cataclysm kommer om ikke alt for lenge.

Underveis oppdager jeg at passordet mitt har blitt byttet også.

Og main-charen min er i Stormwind istedet for Dalaran! :sur:

Hvordan går jeg frem for å få blizzard til å restore alt jeg hadde?

Det tragiske er jo at det er så lenge siden jeg har spilt, at jeg kan jo ikke nøyaktig fortelle hva som mangler. Jeg vet bare at jeg hadde greit meg G, og noen ålreite ting i inventoryen som ikke er der lenger!

Aaaaarggghhh! :frustrert:

Blir supertakknemlig for svar! Jeg tør liksom ikke å logge meg inn eller noen ting, jeg nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke å komme utenom at det første du bør gjøre er å sende noe skriftlig til wow support. evt kan du jo ringe den døgnåpne gratislinjen demmes på: 80012633 , de pleier å være veldig hjelpsomme, og kan det de driver med. Bare vær obs på at de snakker engelsk og linjen er som oftest relativt skurrete.

..det bør jo ikke være så vanskelig for dem å finne ut hvilken spiller disse sakene er havnet hos? eller?

Lykke til med å få tilbake tingene hvertfall! Må da kunne ordne seg det der!

Skrevet

Hvordan fikk du logget inn om passordet ditt var blitt bytta?

Bytt passord igjen ihvertfall.

Skrevet

Hvordan fikk du logget inn om passordet ditt var blitt bytta?

Bytt passord igjen ihvertfall.

Jeg prøvde jo å logge inn med mitt normale brukernavn og passord. Da dette ikke funket, måtte jeg jo lage et nytt passord inne på battle.net. Dermed fikk jeg logget inn.

Gjest Applecore
Skrevet

Kompisen min fikk både wow-kontoen og hotmailen sin hacket.

Ikke nok med det, men Blizzard trodde først at det var han som var skyldig i å ha solgt gullet sitt.

Men etter endel mailveksling med wow-support ordnet det seg fint, han fikk t.o.m. tilbake alt gullet og alt han hadde i banken sin :)

Gjest Applecore
Skrevet (endret)

Ps. Blizzard har full oversikt over hva som er og har vært i din inventory og kan sikkert ordne opp ;)

Kompisen min oppdaget også hackingen etter å ha vært avlogget i flere måneder.

Endret av Applecore
Skrevet

Forstod jeg det rett når du sier du har fått byttet passord som du kan logge deg på med? I så fall; logg på, åpne en ticket og forklar hva som har skjedd for en GM. Du vil få tilbake alt du mangler av gear og gull.

Og sett på en authenticator! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...