AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 i flere må¨neder har jeg "sittet fast" i en relasjon til en fyr som sikkert mange vil karakterisere som en "bad boy".. jeg skriver " sittet fast" fordi jeg i perspektiv ser at jeg burde være fornuftig nok til å holde meg unna, men jeg har akseptert for meg selv at jeg er betatt av han( det satt langt inne..). Er litt usikker på om jeg har fått følelser, men noe er det vel med han. Greia er at vi møttes på byen, jeg hadde sett han over lang tid. Han er ikke typisk kjekk og totalt motsatt av menn jeg ser etter - han har ingen utdannelse og lever et tilsynelatende uforutsigbart liv. Vi har vært på "date" èn gang, noe jeg tok initativ til. Ellers har vi bare møttes på byen, jeg har ikke hatt sex med han, og snakket litt på facebook. Han ringer meg om natta ( jeg har som regel lydløs så svarer ikke), noen få ganger tar han kontakt for å spørre om jeg skal ut. Jeg har ikke satt himmel og jord i bevegelse for å møte han, nå sist orket jeg ikke stikke til byen ettersom jeg hadde sett frem til en chill kveld hjemme. Han har sagt til meg et par ganger at han mener vi har noe på gang. jeg vet ikke om det er noe han sier bare for å "please" meg og forsøke å få meg til sengs. Greia nå er at jeg begynner å bli litt lei, ønsker å få en avklaring på om han vil "noe" med meg, eller om han bare er ute etter å få meg til sengs. Jeg er jo tiltrukket av han, har strukket meg langt og vil jo ikke ende opp med heartbreak. Jeg skulle vel innerst inne ønske at han bare avviste meg slik at jeg kunne move on. Samtidig ser jeg at han sannsnligvis synes det er greit å ha meg gående på gress og sikkert ikke vil gjøre det. Vi har endel felles bekjente så å slette han på facebook ville også bli rart. Føler litt for å presse han, spørre om å møte meg på kino eller noe - sier han nei/avviser det så har jeg ihvertfall fått svar, men synes det er opp til han ettersom jeg tok iniativet sist.. Han har sagt at vi burde gjøre noe sammen, men det var i fylla og jeg tar det litt med en klype salt. Synes det er vanskelig å move on når han driver og ringer også, hjertet gjør jo et hopp hver gang jeg ser han har ringt.. Noen som har tips eller råd til hva jeg kan gjøre? gjerne gutter? Hva tenker han? Har ikke inntrykk av at han driver med andre damer heller og han spurte om jeg hadde droppet andre ettersom vi hadde noe "pågang"..Skjønner vel ikke hvorfor han driver og ringer meg om det kun er sex han er ute eller, det finnes nok lettere damer å få til segns enn meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå