Gå til innhold

Hvor går turen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du skulle reist en plass...Hvor ville du at turen skulle gått?

Eller kansje du skal på tur eller er på tur...Hvor skal/er du?

Alltid morsomt å få nye tips og ideèr til spennende land og byer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis jeg hadde hatt penger til det og mulighet ville jeg dratt på rundtur i USA.Først vestsiden med San Francisco,LA osv...og endt turen på østkysten,med Miami,New York ol:) Bare elsker NYC

Skrevet

Høres spennende ut...har også lyst å oppleve USA en gang :)

Skrevet

Island er ønskereisemålet akkurat nå. Da måtte jeg hatt god nok til på meg til å kjøre riksveg 1 hele øya rundt.

Skrevet
:jepp: Island er absolutt en spennende plass... har alltid sett for meg å ri Islands hest og bade i varme kilder :)
Skrevet

Costa Rica uten tvil!!! Spennende land som har alt!! Kunne tenkt meg 1 uke på Stillehavskysten, 1 uke i regnskogen og avslutte med 1 uke ved Atlanterhavskysten!!

Men venter på den berømte telefonen fra Norsk tipping.....

Skrevet

Jeg vil backpacke i Sør-Amerika :D Spesielt Brasil, har så sykt lyst å oppleve Brasil.

Derimot skal jeg til New York, Quebec, Ottawa og Montreal i Oktober :P

Skrevet

Drømmer om cruiseferie i Karibien, noe vi også skal i 2012. Det blir vår bryllupsreise, samt at vi i tillegg reiser innom New York. Gleder meg masse!

Ellers blir neste tur til London, samt at vi kanskje finner på noe til sommeren igjen, enten interrail i Europa eller en hoppe-på-tur når den tid kommer.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Om du skulle reist en plass...Hvor ville du at turen skulle gått?

Eller kansje du skal på tur eller er på tur...Hvor skal/er du?

Alltid morsomt å få nye tips og ideèr til spennende land og byer :)

I går kom vi hjem fra cruise i karibien, og 5 travle shoppingdager i Florida, var herlig! Til sommeren skal vi med hele familien til vestkysten, LA, Las Vegas og San Fransisco. Usa er vel favoritten vår, men Asia frister også *drømme*

Skrevet

Kambodsja. Det har alltid vært mitt drømmereisemål nr. 1. :rødme: Forhåpentligvis får vi oss en tur der i nærmeste fremtid.

Neste tur - som ikke bare er på drømmestadiet - er biltur i USA i november. :hoppe: Vi skal kjøre fra Los Angeles - innom Las Vegas - til Seattle og ta for oss heeele kystveien. :happy:

Skrevet

Wooow...dere har mange spennende steder på "menyen"...blir virkelig inspirert :foto:

Selv har jeg enoooormt lyst å reise til den arabiske delen av verden :jepp: Kunne godt tenkt meg en kamel tur :P ble enda mer fristet da jeg så 4 stjerners reise da turen gikk til marrakech denne uken :jepp:

Skrevet

Wooow...dere har mange spennende steder på "menyen"...blir virkelig inspirert :foto:

Selv har jeg enoooormt lyst å reise til den arabiske delen av verden :jepp: Kunne godt tenkt meg en kamel tur :P ble enda mer fristet da jeg så 4 stjerners reise da turen gikk til marrakech denne uken :jepp:

Åh, jeg også. :jepp: Jeg har jo alltid hatt lyst til å reise til Irak og Iran jeg da, men det er vel utelukket på en stund. :lol: Men Jordan og Libanon står på listen vår ihvertfall. :jepp:

Skrevet

Jeg har vært i Ramallah på vestbredden, og likte meg virkelig der. Lå faktisk på den israelske siden av dødehavet og duppet, å kikket over til Jordan :fnise: Kan absolutt anbefales.

For egen del går reisen til Australia i Januar, på work and travel visa, så det er godt mulig jeg blir en stund ;) Eventuelt blir det noen land i sør-øst asia på veien hjem, men det er ikke planlagt enda :vetikke:

Skrevet

Min største drøm har vært Afrika, og det fikk jeg oppleve i sommer da vi var i Sør-Afrika på safari. Nå skal jeg snart oppleve min neste store reisedrøm og det er New York.

Andre steder jeg vil reise til: Brasil, Kambodja, Kina, og India.

Skrevet

Noen av mine drømmeferier ser slik ut

-Safari i et eller annet sør-afrikansk (altså, sør i Afrika, ikke Sør-Afrika :fnise: , jeg vet det er et land!) land, og storbybesøk i Cape Town eller Johannesburg.

-Se og gå i jungel i Sør-Amerika!

-Surfeferie med alt det har å tilby, i Australia, med besøk i naturreservater, snrokling og alt annet som kommer min vei :nigo:

-Roadtrip i USA - vestkysten er målet først.

-Shoppingtur til NYC - selvfølgelig. Enhver jentes store drøm, eller hva? ;)

Sukk, den som hadde hatt et pengetre!

Skrevet

Åh, jeg også. :jepp: Jeg har jo alltid hatt lyst til å reise til Irak og Iran jeg da, men det er vel utelukket på en stund. :lol: Men Jordan og Libanon står på listen vår ihvertfall. :jepp:

Er med på den tanken der :) Kunne veldig gjerne reist til Irak, noe som også er planen. Trenger ikke utelukke Irak... om du tenker på Bagdad så ja...men reiser du til den kurdiske delen, noe som er fremtidens reisemål så får du nok mye ut av det. Kurdistan, Irak er jo den rolige delen av landet og er derfor mange reiser tilbake på ferie:) Skal ta meg en tur dit i nærmeste fremtid tenkte jeg:) Tror VG ellers slikt hadde en artikkel om dette for en liten stund tilbake.

Skrevet

Neste tur - som ikke bare er på drømmestadiet - er biltur i USA i november. :hoppe: Vi skal kjøre fra Los Angeles - innom Las Vegas - til Seattle og ta for oss heeele kystveien. :happy:

Dette skal jeg gjøre til sommeren, bare motsatt vei! Du får komme med en liten oppdatering om hvordan det var, og litt tips når du er ferdig! :jepp:

Jeg har vært en del ute å reist, og de to store som jeg føler "mangler" er et typisk Afrika sted med safari, og en rundreise i Sør Amerika. Veldig dårlig på å reise nærmere Norge, så skal prøve å få sett litt mer av Europa fremover.

Av alle land, tror jeg det er Madagascar som står øverst på listen for øyeblikket, men har ingen umiddelbare planer om å dra dit.

Skrevet

Neste tur ser ut til å bli til Botswana og kanskje Namibia. Er helt hekta på Afrika og nå blir det min 4 tur nedover dit.

Ellers drømmer jeg også om Cambodsja og Nepal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...