Gå til innhold

Lite bryllup som kanskje skal være hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke særlig glad i brylluper og hater å være midtpunkt. Har vært sammen med min forlovede i flere år og har et barn samt er gravid med nr to. Da tenker jeg at vi gifter oss sånn stille og rolig med bare de nærmeste til stede. Har funnet en blekrosa\offwhite, litt figurnær kjole som går til nedenfor knærne og skal ha hvite ordentlig brudesko som har samme fargen som blondene som er på kjolen. Skal sette opp håret og ha brudebukett. So far so good. Så gogler jeg litt og kan ikke se noen andre som har korte kjoler. Selv de som gifter seg omtrent alene i en snøhaug har flotte prinsessekjoler. Er dette riktig intrykk? Eller er det bare disse brudene som legger ut bildene på nettet:) Nå lurer jeg på om det blir helt feil og om jeg må ut å nihandle brudekjoler i siste liten... Alle disse gravidkjolene ser jo ut om de er laget til flodhester, og jeg er ikke såååå stor enda. Ser at korte kjoler var in på 50 tallet, så jeg får si at jeg er grepet av retrotrenden:)....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigaste er at du er førnøgd, og føler deg vel med kjolen, ikkje kva alle andre har. Eg har ikkje lyst på stor brudekjole sjølv, iallfall ikkje kvit, så eg kjem nok til å gå for noko alternativt om eg finn det iallfall.

Det er dykkar dag - gjer det slik dykk ynskjer!

Skrevet

Jeg synes det høres perfekt ut, den du har funnet :)

Jeg selv ville ikke hatt en svær kjole om jeg "bare" skulle gifte meg hjemme. Flere jeg kjenner har gifta seg i korte kjoler/drakter (mest bryllup nr to, men who cares??)

Uansett så skal DU føle deg vakker på DIN dag i DIN kjole, og ikke tenke på hva andre mener du "burde" ha på deg!

Skrevet

Synes det høres kjempefint ut :) Jeg vil også ha kort kjole den gangen jeg evt skal gifte meg, synes det er så stilig! :jepp:

Gjest Pippelipp
Skrevet

Jeg hadde kort kjole og har funnet menge korte kjoler på nettet. Google "tea length wedding dress" og så vil du finne en del. Jeg likte veldig godt å ha kort brudekjole. Kos deg med ditt valg og stå for det :)

Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg synes det høres ut som du har en super plan. Lykke til med feiringen!

Skrevet

Ja, og på stylemepretty.com er det flere som har korte kjoler :)

Skrevet (endret)

Vi gifta oss på tinghuset, og var 13 stk til middag hjemme. Jeg hadde denne kjolen. Den rekker meg til ca midt på leggen.

Hadde en lilla bolero til :jepp:

2ds1cpg.jpg

Endret av fruBeist
Skrevet

Jeg hadde cocktaillang kjole, i 20-tallsstil. Jeg så praktfull ut, og det kommer du til å gjøre også, TS.

Svigerinnen min hadde knekort hvit blondekjole til relativt stor bryllupsfest, og så praktfull ut hun også.

Jeg er HELT sikker på at jeg bare hadde følt meg teit i bløtkakekjole. Jeg liker ikke sånt, og dessuten har jeg pene bein jeg gjerne vil vise fram når jeg skal pynte meg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg så nettopp et brudebilde i lokalavisa hvor bruden hadde en helt enkel kjole til rett under kneet, hun så superflott ut. :)

Skrevet

Takk for alle svar. Det blir den korte kjolen, ja. Tar ting litt som de kommer nå og er stadig like glad for at jeg faktisk greier å presse meg inn i kjolen:)

Skrevet

Jeg hadde femtitallskjole til midt på leggen. Er overhodet ingen bløtkakeperson og hadde aldri greid å trykke meg inn i prinsesseskjørt... Vi hadde selskap med ca. 25 gjester til middag på en resturant, og en haug med venner som kom senere på kvelden.

• 2 uker senere...
Skrevet

Da var alt vel overstått. Perfekt dag, superfin kjole. Alt gikk helt fint og rolig. Koslig var det alt sammen. Kan abefales på det sterkeste...

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg brukte bunad.

Anonymous poster hash: 2b25d...710

Skrevet

Jeg brukte bunad.

Anonymous poster hash: 2b25d...710

Bra du kommer og redder TS, hun sitter sikkert og lurer fortsatt...

Anonymous poster hash: 3591b...18e

Skrevet

Tråden er ryddet for spam.

MissStiles, mod

Skrevet

Jeg hadde cocktaillang kjole, i 20-tallsstil. Jeg så praktfull ut, og det kommer du til å gjøre også, TS.

Svigerinnen min hadde knekort hvit blondekjole til relativt stor bryllupsfest, og så praktfull ut hun også.

Jeg er HELT sikker på at jeg bare hadde følt meg teit i bløtkakekjole. Jeg liker ikke sånt, og dessuten har jeg pene bein jeg gjerne vil vise fram når jeg skal pynte meg!

:laugh:

Da var alt vel overstått. Perfekt dag, superfin kjole. Alt gikk helt fint og rolig. Koslig var det alt sammen. Kan abefales på det sterkeste...

Gratulerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...