Gå til innhold

Sløret

Sessa

Anbefalte innlegg

Jeg har et slør som er 2 lags i offwhvite farge.

Er det noen som har noen tips for hva jeg kan gjøre før å gjøre sløre litt mer livat, altså litt sprekere? Synes kanskje det blir litt kjedelig med bare helt vanlig slør uten noe på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva du er ute etter, men jeg har ihvertfall sydd perler i sløret mitt. Det er perler i kjolen, så det passer bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper man da perler elelr stener med hull i, sånn at det er bare å tre tråden rett igjennom og sy på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes perler/stener med hull gjennom, eller påsying kant (hvis jeg kan kalle det det) eller du kan kjøpe sånne som kan limes på eller strykes på.... anbefaler ikke den siste da slør er veldig tynt og det er lett og brenne det. Perler/stener med lim på er de beste... syns nå jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes perler/stener med hull gjennom' date=' eller påsying kant (hvis jeg kan kalle det det) eller du kan kjøpe sånne som kan limes på eller strykes på.... anbefaler ikke den siste da slør er veldig tynt og det er lett og brenne det. Perler/stener med lim på er de beste... syns nå jeg da..[/quote']

Vet du hvor man får tak i disse "duppedingsene" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt perlene fra et kjede som er gått i stykker. Så ver det bare i begynne å sy.

Jeg har hørt det skal være lurt å planlegge litt hvor perlene skal sys på, hvis man gjør det tilfeldig kan det bli rotete og ikke så pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har sett i noen av de engelske brudebladene, der har de brukt "diamanter" og skrevet I DO I DO osv, det var kjempe tøft, men jeg vill heller skrevet noe på norsk. Det var også et annet slør, hvor det var brodert på ord om kjærlighet. De var kjempe fine begge to, litt annerledes.

BRB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har sett i noen av de engelske brudebladene, der har de brukt "diamanter" og skrevet I DO  I DO osv, det var kjempe tøft, men jeg vill heller skrevet noe på norsk. Det var også et annet slør, hvor det var brodert på ord om kjærlighet. De var kjempe fine begge to, litt annerledes.

BRB

Kjempe god ide!!! :D Tusen takk for tips alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...