Sessa Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har et slør som er 2 lags i offwhvite farge. Er det noen som har noen tips for hva jeg kan gjøre før å gjøre sløre litt mer livat, altså litt sprekere? Synes kanskje det blir litt kjedelig med bare helt vanlig slør uten noe på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg vet ikke hva du er ute etter, men jeg har ihvertfall sydd perler i sløret mitt. Det er perler i kjolen, så det passer bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 Du kan også sy i små blanke stener, det liver opp sløret litt mer! Lykke til!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kjøper man da perler elelr stener med hull i, sånn at det er bare å tre tråden rett igjennom og sy på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det finnes perler/stener med hull gjennom, eller påsying kant (hvis jeg kan kalle det det) eller du kan kjøpe sånne som kan limes på eller strykes på.... anbefaler ikke den siste da slør er veldig tynt og det er lett og brenne det. Perler/stener med lim på er de beste... syns nå jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det finnes perler/stener med hull gjennom' date=' eller påsying kant (hvis jeg kan kalle det det) eller du kan kjøpe sånne som kan limes på eller strykes på.... anbefaler ikke den siste da slør er veldig tynt og det er lett og brenne det. Perler/stener med lim på er de beste... syns nå jeg da..[/quote'] Vet du hvor man får tak i disse "duppedingsene" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 6. oktober 2003 #7 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hobbybutikker som panduro hobby, globus hobby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 6. oktober 2003 #8 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har kjøpt sånne perler på husfliden og i litt større hobbybutikker. Tror sydama på hjørnet også har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 7. oktober 2003 #9 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har brukt perlene fra et kjede som er gått i stykker. Så ver det bare i begynne å sy. Jeg har hørt det skal være lurt å planlegge litt hvor perlene skal sys på, hvis man gjør det tilfeldig kan det bli rotete og ikke så pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brb Skrevet 7. oktober 2003 #10 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei Jeg har sett i noen av de engelske brudebladene, der har de brukt "diamanter" og skrevet I DO I DO osv, det var kjempe tøft, men jeg vill heller skrevet noe på norsk. Det var også et annet slør, hvor det var brodert på ord om kjærlighet. De var kjempe fine begge to, litt annerledes. BRB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei Jeg har sett i noen av de engelske brudebladene, der har de brukt "diamanter" og skrevet I DO I DO osv, det var kjempe tøft, men jeg vill heller skrevet noe på norsk. Det var også et annet slør, hvor det var brodert på ord om kjærlighet. De var kjempe fine begge to, litt annerledes. BRB Kjempe god ide!!! :D Tusen takk for tips alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå