Gå til innhold

En god grunn til å gi bort sitt hjerte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann som fortalte meg at han aldri har møtt noen som har gitt en grunn for han til å gi bort hele sitt hjerte. Det fikk meg til å tenke, hva er vel egentlig god nok grunn til å gi alt av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man finner noen som fortjener det

Det er allikevel så udefinerbart.

Skrevet

Jeg synes ikke man skal gi bort absolutt hele sitt hjerte jeg..

Skrevet

Å gi bort hele sitt hjerte gjør man til barna sine. Til en kjæreste kan man låne bort hjertet, men man gir det ikke bort. For kjærlighet til en kjæreste vil aldri bli betingelsesløst selv om noen påstår det når de er som mest forelzzzka

Skrevet

Jeg synes ikke man skal gi det bort, men en bit av det kan jo stå til fri disposisjon. Synd å gi bort hjertet sitt og sitte igjen uten hjerte dersom det blir slutt.

Skrevet

Man skal jo elske sin kjære av hele sitt hjerte :) jeg elsker min mann av hele mitt hjerte og gir alt av meg selv til han. det blir lissom helt natulig, men for noen er det kansje ikke det. folk som er redd for å binde seg feks.

Skrevet

Jeg har møtt en mann som fortalte meg at han aldri har møtt noen som har gitt en grunn for han til å gi bort hele sitt hjerte. Det fikk meg til å tenke, hva er vel egentlig god nok grunn til å gi alt av seg selv?

Når skal han starte å leve? Er ikke livet altfor kort til å sitte og knipe rundt det man har av kjærlighet?

Skrevet

La meg formulere det slik da: Hvis du skulle kjempe for å vinne noens hjerte, hva kan du egentlig argumentere med? Hvilken grunn er god nok?

Skrevet

Er enig med mannen, man bør alltid ha en reserveplan og aldri "gi seg over helt og fullt"

Skrevet

Trenger du ikke hjertet selv? :overrasket:

Skrevet

Jeg er enig med at man ikke skal gi bort alt av seg selv, men det er jo en type talemåte for å forklare kjærlighet. Saken her er egentlig at denne mannen mener at han ikke har funnet ei som har gjort det verdt å være monogam. At en skal ha hele ham, skjønner han ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...