Belima Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Er det noen som har gode gjennomsiktige liter/halvliter mål i bruk hjemme? Jeg må ha nye og sliter med å finne dette. For meg som er godt voksen, så trenger jeg mål med tydelig merking. Bør tåle oppvaskmaskin. På forhånd takk.
fairywing Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Ikea, kitch`n, traktøren, eller lignende...
Belima Skrevet 19. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2010 Takk for svaret, men jeg var mer ute etter et merke som noen har god erfaring med.
Auri Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Jeg er også på leting etter dette. Jeg vil helst ha i glass, med håndtak... Ikke verdens letteste ting å finne tydeligvis. Nå har jeg en i plast fra Ikea som jeg knapt ser tallene på lenger...
Gjest Ludovie Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Jeg elsker disse! De er i glass, og tåler alt - de kan til og med tas rett fra fryseren og fylles med varm væske. De kan kjøpes på Clas Ohlson.
Christiane_W Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Jeg er veldig fornøyd med OXO Good Grips sitt litermål. Det finnes i tre størrelser, jeg har det største. http://ecx.images-amazon.com/images/I/41B4Z31EV1L.jpg
Belima Skrevet 22. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2010 Takk for alle svar. Var veldig heldig og fant et fra Hammarplast på Pytt&panne. Det var høyt og hadde veldig gode markeringer.
Suzy Skrevet 23. september 2010 #8 Skrevet 23. september 2010 Jeg elsker disse! De er i glass, og tåler alt - de kan til og med tas rett fra fryseren og fylles med varm væske. De kan kjøpes på Clas Ohlson. Jeg skulle til å anbefale Pyrex, men der kom du meg jammen i forkjøpet - de er utrolig slitesterke og veldig gode - og tåler ALT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå