Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat av meg og dama hadde vært ute på restaurant, holdt hender, nusset og hatt det veldig romantisk. Han gikk på toalettet og litt senere tikket det inn en sms til mobilen hans som lå på bordet. Dama leste smsen, for de pleier visst å lese hverandres smser.

Der stod det "Hei Kristian! Du ser skikkelig sexy ut i kveld! Jeg savner deg! Kyss fra Maria" Denne Maria er ei han flørtet med litt før han ble sammen med den nye dama (som han nå har vært sammen med i fem måneder). Maria var et stykke unna restauranten, men hadde sett at han satt der og koste seg sammen med dama.

Dama ble dritsint og spurte kameraten min hva i helvete smsen skulle bety. Han sa at det ikke var hans feil at Maria sendte sms til han, og at han ikke brydde seg om hva som stod i smsen, og hadde ikke tenkt å svare eller noe.

Det første som slår meg er hvor respektløs Maria virker... Hun så at Kristian var ute og spiste med dama si, så sender hun en sånn sms?! Blir helt kvalm jeg. Ikke bare er det respektløst overfor dama hans. Men også mot han som faktisk er i et forhold med ei dame han er skikkelig forelska i. Har jeg lyst på en som er i forhold, så synes jeg synd på meg selv en stund og prøver å komme meg videre. Ikke faen om jeg ville kontaktet han på en sånn måte. Hva vil hun med det liksom? Hva er hun ute etter?

Maria gjør noe galt. Kristian kan ikke kontrollere hva andre sender til han.

Men, han virket smigret over smsen da jeg snakket med han. Det var visst ikke første gang hun hadde sendt sånne smser til han. Og da begynner jeg å lure på hva i alle dager han driver med.

Hvis en gutt visste at jeg var i forhold, men ville prøve seg fordet, hadde seg sagt klart ifra at han må kutte ut. Det viser så utrolig mangel på respekt både overfor meg og kjæresten min synes jeg. Hva synes dere?

En annen kamerat av meg har også dame. En kveld vennegjengen var på byen sammen, kom ei jente bort til han. De snakket litt sammen. Så spurte hun om han ville danse med venninnen hennes. Venninnen hennes syntes nemlig han var veldig kjekk og ville gjerne komme i kontakt med han. Hun pekte i retning av der venninnen stod for å vise hvem hun var. Kameraten min smilte og sa at han ikke ville danse. Han nevnte også at han hadde dame. Jenta ga seg ikke. Hun maste rett og slett og prøvde å dra han med seg:o "Kom igjen da! Venninnen min er veldig pen altså!" sa hun. Da svarte han irritert "Ikke penere enn dama mi!" og en annen kamerat av oss viste henne tegn til at jenta skulle pelle seg vekk.

Har noen jenter virkelig så lite respekt for folk som er i forhold? Skremmende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte folk gir faen i alle andre enn seg selv. Desverre.

Skrevet

Jeg må legge til at jeg syntes det var ganske ille at kameraten min ble offer for damas sinne, siden han ikke hadde gjort noe galt. Det var jo den gamle flørten som sendte smsen.

Men hvis han blir smigret og ikke sier ifra til gamle flørter hvor skapet skal stå, så forstår jeg henne litt.

Om noen hadde sendt meg sånne smser mens de visste at jeg var i forhold, ville de vært blokkerte fra å sende meg smser. Dårlige mennesker som jeg rett og slett ikke ville hatt kontakt med igjen noensinne.

Skrevet (endret)

Jeg synes ikke dette gjør noe siden det ikke foregikk skjult for dama. Jeg blir glad på min kjæreste sine vegner om han fåret kompliment. Jeg vet jo at det er meg han vil ha uansett. Disse andre desperate damene er det egentlig bare litt synd på.

En kamerat av meg og dama hadde vært ute på restaurant, holdt hender, nusset og hatt det veldig romantisk. Han gikk på toalettet og litt senere tikket det inn en sms til mobilen hans som lå på bordet. Dama leste smsen, for de pleier visst å lese hverandres smser.

Der stod det "Hei Kristian! Du ser skikkelig sexy ut i kveld! Jeg savner deg! Kyss fra Maria" Denne Maria er ei han flørtet med litt før han ble sammen med den nye dama (som han nå har vært sammen med i fem måneder). Maria var et stykke unna restauranten, men hadde sett at han satt der og koste seg sammen med dama.

Dama ble dritsint og spurte kameraten min hva i helvete smsen skulle bety. Han sa at det ikke var hans feil at Maria sendte sms til han, og at han ikke brydde seg om hva som stod i smsen, og hadde ikke tenkt å svare eller noe.

Det første som slår meg er hvor respektløs Maria virker... Hun så at Kristian var ute og spiste med dama si, så sender hun en sånn sms?! Blir helt kvalm jeg. Ikke bare er det respektløst overfor dama hans. Men også mot han som faktisk er i et forhold med ei dame han er skikkelig forelska i. Har jeg lyst på en som er i forhold, så synes jeg synd på meg selv en stund og prøver å komme meg videre. Ikke faen om jeg ville kontaktet han på en sånn måte. Hva vil hun med det liksom? Hva er hun ute etter?

Maria gjør noe galt. Kristian kan ikke kontrollere hva andre sender til han.

Men, han virket smigret over smsen da jeg snakket med han. Det var visst ikke første gang hun hadde sendt sånne smser til han. Og da begynner jeg å lure på hva i alle dager han driver med.

Hvis en gutt visste at jeg var i forhold, men ville prøve seg fordet, hadde seg sagt klart ifra at han må kutte ut. Det viser så utrolig mangel på respekt både overfor meg og kjæresten min synes jeg. Hva synes dere?

En annen kamerat av meg har også dame. En kveld vennegjengen var på byen sammen, kom ei jente bort til han. De snakket litt sammen. Så spurte hun om han ville danse med venninnen hennes. Venninnen hennes syntes nemlig han var veldig kjekk og ville gjerne komme i kontakt med han. Hun pekte i retning av der venninnen stod for å vise hvem hun var. Kameraten min smilte og sa at han ikke ville danse. Han nevnte også at han hadde dame. Jenta ga seg ikke. Hun maste rett og slett og prøvde å dra han med seg:o "Kom igjen da! Venninnen min er veldig pen altså!" sa hun. Da svarte han irritert "Ikke penere enn dama mi!" og en annen kamerat av oss viste henne tegn til at jenta skulle pelle seg vekk.

Har noen jenter virkelig så lite respekt for folk som er i forhold? Skremmende...

Endret av miss~Audrey
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så ille å bli smigret av å få oppmerksomet selv om man er i forhold, jeg da...

Skrevet

Om jenta som sendte meldinga visste at kjæresten hans ville lese den, er hun råtten. Om hensikten var å gjøre kjæresten sjalu...

Og hvis hun gjentatte ganger driver å prøver seg og stadig skriver om at hun savner han og synes han er sexy, så får det henne til å fremstå som en idiot. Det er ikke noe galt i komplimenter og bekreftelse av andre enn kjæresten, men dette høres bare kleint ut.

Aller minst respekt har nok disse jentene for seg selv, spør du meg.

Skrevet

Jeg synes det var skammelig av dama og lese SMSen.

Skrevet

Det står jo i innlegget av de pleier å lese hverandres sms-er, så jeg vil tro det er et ikke-tema i denne saken.

Skrevet

Jeg synes også det er skammelig å lese andres SMSer. Men når de er enige om det og han også leser hennes ser jeg ikke problemet i denne saken.

Selv har jeg ingen interesse eller behov for å lese i sambos innboks. Har aldri vært betatt av noen med dame, men jeg har satt inn alle kluter for å kapre et par gutter andre jenter også har vært interesserte i. ;) Men det er jo noe helt annet...

Skrevet

Nå handlet jo ikke dette om det å lese andres SMSer, for dette paret så var dette tydeligvis helt uproblematisk, herrreguuud slutt å heng dere opp i dette hele tiden..........

Men ellers så vil jeg bare si at jeg er helt enig med TS, utrolig frekt og respektløst av hu andre dama å sende ei slik melding når hu så at han var ute med kjæresten sin.

Men desverre så finnes det en del slike egoistiske mennesker der ute, som ikke har noen respekt for andre og andres forhold, og slike skyr ingen midler for å prøve å få tak i det de vil ha.

Skrevet

Men desverre så finnes det en del slike egoistiske mennesker der ute, som ikke har noen respekt for andre og andres forhold, og slike skyr ingen midler for å prøve å få tak i det de vil ha.

En slik dame synes jeg ikke mannfolk bør bli smigret av. Uansett hvor sexy og deilig hun sier at han er. For hun er ikke rett skrudd sammen, og dermed er ting hun sier ikke noe å bry seg om enten det er komplimenter eller respektløse ting som kommer ut av munnen hennes.

De fleste gutter liker snille jenter, ikke slike bitcher som er ute etter å ødelegge!

Skrevet

Det er jo bare hun der Maria og de jentene av hennes kaliber som driter seg ut. Ikke noe å lage et tema ut av. De er jo taperne uansett. ;)

Skrevet

Jeg synes mange gutter er så tafatte. Mange skjønner ikke når de blir flørta med, andre tørr ikke å si ifra når jenter går for langt.

Noen liker oppmerksomheten og vil ikke si ifra til damer som prøver seg at det er upassende. Kanskje i tilfelle de blir single, og da får bruk for disse respektløse tullingene.

Verden hadde vært et bedre sted hvis alle kunne sette seg litt mer inn i andre sine sko istedet for å være så fordømt selvopptatte. Hadde jentene likt at andre jenter oppførte seg slik, hvis det var de som var i forhold med gutten? Sikkert ikke. Hadde de villet klora ut øya på jentene som prøvde seg? Sikkert...

Skrevet

Jeg synes mange gutter er så tafatte. Mange skjønner ikke når de blir flørta med, andre tørr ikke å si ifra når jenter går for langt.

Noen liker oppmerksomheten og vil ikke si ifra til damer som prøver seg at det er upassende. Kanskje i tilfelle de blir single, og da får bruk for disse respektløse tullingene.

Verden hadde vært et bedre sted hvis alle kunne sette seg litt mer inn i andre sine sko istedet for å være så fordømt selvopptatte. Hadde jentene likt at andre jenter oppførte seg slik, hvis det var de som var i forhold med gutten? Sikkert ikke. Hadde de villet klora ut øya på jentene som prøvde seg? Sikkert...

Helt enig i dette

Skrevet

Mange er skikkelig tafatte. Men det er ikke så lett å vite hva man skal si alltid.

"Ikke se på meg og ikke snakk til meg, jeg har dame!" virker jo veldig innbilsk. Noen er bare ute etter en hyggelig prat f.eks. Men når det er tydelig at ei jente vil ha sex med han f.eks, så bør han si at han ikke er interessert og at han har kjæreste. Jenta det skrives om her, som sendte melding om at han var sexy og at hun savnet han gikk langt over streken!

Senest i går sa jeg "Kanskje det.." og smilte som normalt da en fyr spurte om jeg blir med ut og tar en drink en kveld. Selv om jeg absolutt ikke kommer til å bli med han på det... Jeg har snakket med han et par ganger før, men kjenner han ikke. Og han er ca 20 år eldre enn meg. Selvsagt vil jeg ikke bli med han ut og ta en drink. Men jeg trenger ikke å slenge det i ansiktet hans. Nå er ikke hinting og vaghet så lurt å drive med til gutter, men siden jeg ikke var kjempeentusiastisk og spurte om dag og klokkeslett forsto han nok at jeg egentlig mente "Nei" da jeg sa "Kanskje det.."

Det er som når en bekjent spør "Hvordan står det til med deg?". Jeg svarer automatisk "Bare bra! Med deg da?" og smiler uansett hvordan jeg har det. Etterpå kan jeg tenke "Jeg kunne kanskje heller sagt det som det er"... Men er ikke alltid jeg orker å legge ut så mye.

Skrevet

hva så? Ja noen mennesker - både menn og kvinner legger an på folk i forhold og det er forkastelig og bla bla. Jeg opplevde en gang at en mann ba meg om telefonnummeret mitt og gav meg komplimenter mens jeg satt rett ved siden av min mann da vi var på fest. Mannen visste at vi var gift og heller ikke spesielt full. Og dette var ikke første gang slike ting hadde skjedd. Synes ikke det er spesielt skremmende, jeg driter i sånne folk. . Respektløse mennesker finnes overalt i ulike former

Skrevet

hva så? Ja noen mennesker - både menn og kvinner legger an på folk i forhold og det er forkastelig og bla bla. Jeg opplevde en gang at en mann ba meg om telefonnummeret mitt og gav meg komplimenter mens jeg satt rett ved siden av min mann da vi var på fest. Mannen visste at vi var gift og heller ikke spesielt full. Og dette var ikke første gang slike ting hadde skjedd. Synes ikke det er spesielt skremmende, jeg driter i sånne folk. . Respektløse mennesker finnes overalt i ulike former

Hva gjorde du og mannen din da? Hvis ingen irettesetter sånne idioter, får de for seg at oppførselen deres er helt ok.

Jeg sier alltid akkurat det jeg mener til folk som er bedritne.

Skrevet

Hva gjorde du og mannen din da? Hvis ingen irettesetter sånne idioter, får de for seg at oppførselen deres er helt ok.

Jeg sier alltid akkurat det jeg mener til folk som er bedritne.

Det er jo ingen vits i å hisse seg opp over slike folk, da gir du dem bare makt. Det er nok å si at du ikke er interessert og be dem gå et annet sted. Og så ofrer du dem ikke en tanke mer.

Skrevet

Det er jo ingen vits i å hisse seg opp over slike folk, da gir du dem bare makt. Det er nok å si at du ikke er interessert og be dem gå et annet sted. Og så ofrer du dem ikke en tanke mer.

Hisse seg opp nei. Men få de til å forstå at sånn oppførsel er uakseptabel i nærheten av deg.. Å få stoppa kjeften deres og få de til å føle seg dumme og driti ut er ei jeg kjenner god på... Jeg er ikke like kjapp i replikken, men er ikke passiv når noen oppfører seg idiotisk.

Skrevet

Senest i går sa jeg "Kanskje det.." og smilte som normalt da en fyr spurte om jeg blir med ut og tar en drink en kveld. Selv om jeg absolutt ikke kommer til å bli med han på det... Jeg har snakket med han et par ganger før, men kjenner han ikke. Og han er ca 20 år eldre enn meg. Selvsagt vil jeg ikke bli med han ut og ta en drink. Men jeg trenger ikke å slenge det i ansiktet hans. Nå er ikke hinting og vaghet så lurt å drive med til gutter, men siden jeg ikke var kjempeentusiastisk og spurte om dag og klokkeslett forsto han nok at jeg egentlig mente "Nei" da jeg sa "Kanskje det.."

Vet du, det tror jeg ikke du skal gå ut fra at han forsto. Hva er galt med å si takk, men nei takk? Man kan si nei på en høflig og grei måte, og dermed spare han (og deg) for flere tanker om en date med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...