AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #1 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg har prøvd noen billige saltvannsspray varianter, men syns ikke de var i nærheten like bra som saltvannseffekten jeg får når jeg bader. Jeg lurer på om noen av dere har prøvd å lage en egen saltvannsmix og hvordan den var i forhold til saltvannsspray. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #2 Del Skrevet 20. september 2010 Her er oppskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 20. september 2010 #3 Del Skrevet 20. september 2010 Her er oppskriften. Noen som har prøvd denne? Isåfall, hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #4 Del Skrevet 28. september 2010 Det lurer jeg på også . Noen som har prøvd denne? Isåfall, hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 29. september 2010 #5 Del Skrevet 29. september 2010 Syns det fungerte helt fint jeg. Men det blir ikke det samme som etter å ha badet i saltvann akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå