Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så tørt hår og tørr hodebunn! Jeg har blondt hår med striper i. Striper det ca 3-4 ganger i året hos frisør, samtidig som jeg klipper det. Jeg vasker det hver dag, får ofte høre det er alt for ofte, men må jo vaske det etter trening. Og jeg føler meg ikke ren uten å ha vasket det hver dag..

Jeg bruker shampo og balsam fra matbutikken, og kur fra frisøren. Har prøvd å navigere meg i produktjungelen, men syns det er vanskelig å finne frem. Blir jo dyrt å teste ut mange produkter også. Defor håper jeg noen kan anbefale meg gode produkter, og gjerne hvor jeg kan få kjøpt dem litt rimeligere enn hos frisøren. Jeg har også veldig tørr hodebunn, og tåler dårlig produkter med mye parfyme i.

Noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale kombinsjonen Green People Rosmarin shampo og green people inteniv repair shampo og balsam. Bruk hovedsaklig Intensiv repair serien, men bytt ut shampoen med rosmarinshampoen en gang i uken. Dette er skånsomme produkter uten sls og silikoner som er laget spesielt for tørr og sensitiv hodebunn. Intensive repir serien er laget spesielt for hår som er tørt og slitt etter faring og striping, mens rosmarinserien er for hår som er plaget med flass og tørr hodebunn, samtidig om håret blir fett. Denne kan være grei å bruke for hodebunnen en gang i ny og ne (spesielt siden du vasker håret så ofte), mens den andre serien er for håret ditt.

Selv bruker jeg nå intensiv repair balamen kombinert med vitaminserien deres og er storfornøyd! Jeg har også tørr hodebunn i perioder og rosmarinserien har virkelig hjulpet mot dette, men må kombineres med rikere balsam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...