Gjest frøken ikkje innlogga Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Etter å ha lese ein anna tråd ein eller annan stad her inne, vart eg så i tvil om kva farge eg bør ha på sløret? Eg har ivory-farga kjole og har eigentleg plukka meg ut eit ivoryfarga slør, men når eg tenker etter så kanskje det er sant at det kan sjå litt "skittent" ut? Nokon som har erfaring eller har fått gode råd i bruresalong? frøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei Nei det ser ikke skittent ut.. har du off white kjole ville jeg hatt off white slør også. Hvitt skjærer seg i fargen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 Samme farge som kjolen synes nå jeg er penest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har ivorykjole og ivoryslør og det passer perfekt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg ville også valgt slør i samme farge som kjolen. Tror det vil bli penest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 8. oktober 2003 #6 Del Skrevet 8. oktober 2003 Nei det ser ikke skittent ut.. har du off white kjole ville jeg hatt off white slør også. Hvitt skjærer seg i fargen. Jeg er egentlig ikke enig i dette. Jeg hadde kjole i ivory, men ivory slør ble rett og slett møkkete i fargen ved siden av. Jeg hadde derfor slør som var kritthvitt og dette ble penest ved siden av kjolen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå