Gå til innhold

Når er tiden inne for å si "jeg elsker deg"??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen min i ca 2 mnd nå og jeg føler utrolig mye for han. Jeg er så vanvittig forelsket, og tror at dette vil vare en god stund...

Vi har begynt å fortelle hverandre hvor glad vi er i hverandre, men jeg lurer på når man kan si at man elsker hverandre!??

Han har nesten sagt det er par ganger til meg, men jeg tør ikke si noe, jeg er så redd for å skremme han vekk (menn er jo litt rare sånn sett)

Når er tiden inne? Hvor lenge bør man ha vært sammen?

Gutter, blir dere skremt hvis jenta sier det etter bare 2 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg gutt, men hadde en mann sagt han elsket meg etter 2 mnd så hadde jeg nok løpt - fort!12

Gjest Kinga
Skrevet

Kanskje dagen er moden når du ikke behøver føle deg redd for at han skal bli skremt om du sier de magiske tre ordene?12

Skrevet

Jeg tror at når tiden er inne for å si de tre ordene, er du ikke lengre bekymret for hans reaksjon.

Den dagen det er rett å si "jeg elsker deg", så sier du det uten å tenke deg om først. Det kommer naturlig og det føles veldig riktig.

12

Skrevet

Samboeren min sa at han elsket meg noen dager før vi ble "offisielt" sammen. Jeg ble veldig glad og fikk vikelig følelsen av at jeg var den rette for ham!12

Gjest Lottemor
Skrevet

Ja det dilemmaet ahde jeg også med min no værende sammboer og forhåpentlig min blivende mann.

Vi hadde vært sammen i nermmere 6 månder og han hadde vært vekke tre av dem.

Da han kom hjem på besøk rundt om jule tider i fjord så hadde jeg lenge følt at ordene Glad i deg ikke var nokk,de strakk rett og slett ikke til.

Tørde ikke si at jeg Elsket han hadde jo heller ikke sakt det til noen andre som jeg har vært sammen med.

Så var vi på forspil hos noen venner av han og sto og hørte på sangen vår.

Da han holdt godt rundt meg og så meg i øynene lettere beruset som han var og han begynner å si : jeg..elsk ......eeeee....glad...hmmm i deg....Han var helt rød i ansikte og jeg klarte ikke vla vær og er på han og sier : jeg elsker deg også...

Så da var det gjort vi hadde sakt til hverandre at vi elsker hverandre.....

Det var en flott linten stund vi hadde der sammen.....litt romantisk og sammtidig litt pieølig icon_smile.gif

Det kaommer naturlig når man virkelig mener det og det er tid for å si det at man elsker noen icon_smile.gif 12

Gjest Anonymous
Skrevet

når man føler at man elsker personen.

du ser hvis han blir redd, men som oftes går det helt fint.

• 19 år senere...
Skrevet
Gjest Anonymous skrev (På 4.5.2002 den 17.02):

når man føler at man elsker personen.

du ser hvis han blir redd, men som oftes går det helt fint.

for tidlig

Skrevet

Det kan du si etter at typen har vært på 3 dagers fyllekule med kompissene hans, det virker mere troverdig da😂

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Når det føles naturlig? Hvis han nesten har sagt det, så er dere ikke langt unna.

Anonymkode: 1821e...978

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...