Gå til innhold

rynkekrem

Gjest mango

Anbefalte innlegg

vennene mine sier en bør begynne med rynkekrem når en er 20 år for å begynne forebyggelsen tidlig! noen som også har hørt det??

Jeg er i et krem hjørne i dag ser dere... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Jeg har ikke noe tro på at "rynke-kremene" funker. Men at det er lurt å begynne tidlig med holde huden myk og smidig med en god krem, det har jeg troen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

Nei, det jeg lærte var at rynkekremer hjelper mot rynker når man allerede har fått dem. Forebyggende kremer er noe annet Rynkene kommer jo uansett, men de kan bli litt "mildere" og ikke så dype. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Men det som hjelper best er nok å spise sundt og variert, slik at en kan få en god hud "innenfra". Har større tro på effekt ved å spise mat som inneholder e-vitamin enn å smøre på en krem som inneholder e-vitamin, f.eks. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Kan jo føye til at jeg legger en liten klatt med "niva-krem" under øynene hver kveld før jeg legger meg. Dette er ikke "rynke-krem", jeg gjør det bare for å holde huden myk/smidig.

Poenget mitt er vel at jeg tror all type krem er bra, men jeg tror ikke at "rynke-krem" vil gi noen bedre effekt enn vanlig krem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det er veldig viktig å få i seg nok vann, samt fettsyrer som Omega 3, 6, og 9. Så er det viktig å tilføre huden fuktighet, samt beskytte seg mot solen. Utover det tror jeg såkalte rynkekremer har liten effekt bortsett fra å tømme lommeboka.

Prøv deg fram og finn milde produkter som passer din hudtype. Hvis du ikke vil legge ut store summer på kremer i første omgang, ville jeg teste ut merkene Avène og Vichy fra apoteket. Ellers er jeg generelt skeptisk til slike merker som L'Oreal og Nivea; produktene der er ofte temmelig parfymerte, noe som kan irritere sensitive hudtyper.

@Greensky: Niveakrem (antar du mener den blå?) under øynene? Får du ikke en fetthinne innpå øyet av det? Og poser under øynene om morgenen? Huden under øynene er tynn, og fete kremer kan fort bli i meste laget her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan begynne å bruke rynkekremer som forebygger når man er 25 år gammel.

Forebygger man kan man utsette aldrinsprosessen litt, men har man allerede fått rynker er det lite som hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

[quote=Ethereal

]@Greensky: Niveakrem (antar du mener den blå?) under øynene? Får du ikke en fetthinne innpå øyet av det? Og poser under øynene om morgenen? Huden under øynene er tynn, og fete kremer kan fort bli i meste laget her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...