Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste en plass at elin tvedt hadde fått tips av moren sin om å bruke øyenkrem fra hun var liten av...er dette så veldig viktig?? gjør dere det?

:o

Og så leste jeg en annen plass om en frisør som anbefalte å bruke fuktighetskrem i håret. Nå sitter jeg er med mye dove body lotion i håret :kul: for å teste ut, men er det noen andre som sverger til dette?

burde kansje ikke bruke dove men... :hår: :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næ!

Synes begge ting høres litt anstrengende ut.....

Gjest Zalomine
Skrevet

Øyenkrem har jeg enda ikke begynt å bruke, men burde kanskje det.

Fuktighetskrem i håret har jeg hørt om, men ikke at du skal sitte med masse av det i hårt, bare ha litt på fingrene og stryke over håret, som en "beroligende effekt", enkelt og greit. Men ikke putte masse oppi som en kur eller noe....

Skrevet

hmmm... jaja, jeg tester det ut nå hvertfall... :sminkedokke:

Gjest Ethereal
Skrevet

Håper du klarer å få vasket ut den bodylotionen, da....

Jeg har hørt at mange har en bitteliten mengde krem i håret for å glatte småhår som står opp, men jeg har ikke prøvd det selv.

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, det er den bruken av det som er vanlig. Å putte oppi masse ville jeg ikke gort, men en omgang eller 5 med shampo gjør sikkert nytten etterpå...

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg jobbet i barnehage for mange år siden, og der var det ei jente som søsteren hadde stylet ved hjelp av Lypsyl. Need I say more? Det tok mange omganger med shampo der i gården...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...