AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Halloen! Er på flørter'n med en jeg liker godt Vi har ikke vært fysiske med hverandre annet enn med en klem og ett kyss idet vi møtes, og når vi skilles. Jeg holder veldig igjen og er usikker om han gjør det samme, eller om han bare ikke har lyst. Er så dårlig til å merke sånt. Også virker det som vi begge er usikre av natur, selv om begge har erfaringer med forhold bak oss. Hvordan kan jeg nærme meg han og ta initiativ når vi f.eks ser film? Sånn uten at det blir pinlig og kleint? -Sara-
geene Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Det er som oftest litt "kleint" første gangene en nærmer seg noen fysisk, men det er jo noe av det som er spennende! Du kan jo bare sette deg litt nærmere når dere ser film, legge hodet ditt på skulderen hans, eller rett og slett spør han om han vil holde rundt deg Hvis dere ser en skummel film kan du bruke det klassiske "jeg er så redd", og hoppe mye nærmere Eller den amerikanske "næææ, så søtt" (i en romantisk film) og nærme seg da.. Det å faktisk spør med en litt kjekk tone kan være mindre pinlig, da har man liksom brutt lydmuren.. MEN du må selvfølgelig lodde stemningen selv!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Du burde ha mye øyekontakt og smile og vende kroppen din mot han (at du ikke står på skrå o.l) da blir det kanskje litt lettere med kontakten. Hvis jeg har lyst til å kysse en fyr og kanskje litt mer osv så pleier jeg å kikke han i øynene og nærme meg han. Blir lettere da. Han vil kanskje ikke ta første skrittet, mange gutter/menn i Norge er litt sjenerte eller er opplært til å vente med klassingen. Da må vi jenter ta første skrittet Kanskje mens dere kysser ta han litt i nakken og håret det liker de fleste menn. Og generelt ta på kroppen hans.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Vi snakker såpass mye at stillhet er null problem Der er ingen av oss beskjedne. Men fysisk sett har han ikke gjort noen fremstøt. Det er jeg som har delt ut klemmer og kyss, og nå har det liksom blitt rutine på en måte. Jeg vil utvide rutinene for å si det sånn Skjønner ikke helt om han ikke har gjort noen moves fordi han ikke er interessert i noe nærkontakt. Eller om det er fordi han er usikker slik som meg. Hvordan merker man sånt på en mann? -Sara-
LionHeart Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Hva med det klassiske ta en middag og et par glass vin/øl sammen da? Det pleier å løse opp litt på en del ting for gutter som er litt sjenerte. --F--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå