Gå til innhold

Strømpebukser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å fylle opp skuffen med strømpebukser.

Har pleid å kjøpe noen her og noen der.

Hvor kjøper du dine? Anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en del strømpebukser, og det kommer jo helt ann på hvilken type du skal ha, men tykke strømpebukser burde du ihvertfall IKKE kjøpe på H&M. Jeg har kunn dårlige erfaringer med de. Har ikke spesielt gode erfaringer med Vero Moda heller, de går hull i ganske fort. Jeg har derimot kjøpt noen på Lindex, som jeg ikke har brukt så mye foreløpig, men de virker ihvertfall bra.

Ellers, så synes jeg nylonstrømpebukser har omtrent samme kvalitet uansett pris. 15 den er 15 den, og det går fort hull i. 100 den derimot, holder ganske lenge. Det er tilnærmet umulig å rive hull i, og akkurat der er H&M ganske bra!

Skrevet (endret)

Pierre Robert sine! Bruker både de tynne i nylon som holder lenge og tykkere i ull. Absolutt verdt prisen og fåes på de fleste dagligvareforretninger :)

Endret av Alyah
Skrevet

Kjøper oftest på lindex. Helst stayups-typen.

Skrevet

I ull fretrekker jeg piere robert og H&M sine. Når det gjelder tynneres strømper har cubus noen gode i 40den og figleavs har et stort utvalg i kvalitetsstrømpebukser fra de tynne 15den til 100 den. Billig er de også :)

Skrevet

Jeg kjøper som regel mine på h&m, men det er kanskje ikke verdens beste kvalitet da.

Skrevet

Mine favorittstrømpebukser (og tights) har jeg kjøpt på Gudrun Sjödén. De er ikke gjennomsiktige, også har de god plass til lår og rumper og høyt liv. Litt dyre per stk, men veldig verdt det!

Skrevet

Kjøper alltid mine strømebukser på Lindex. Meget fornøyd med dem.

Har imidlertid planer om å prøve Pierre Robert sine siden jeg ofte ser anbefalinger om merket.

Skrevet

Jeg har absolutt ingen gode erfaringer med Pierre Robert. Både jeg og søstra mi har prøvd både de tynne og de i ull flere ganger, men vi synes de rakner veldig fort. Den jeg har i ull brukte jeg bare 2-3 ganger før trådene begynte å løsne...

Nylonstrømper kjøper jeg vanligvis bare i billigmerker, de rakner like fort uansett om de koster 20 eller 150.

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe på Uno. Liker strømpebukser med farger, og disse er også ganske slitesterke. Hvis jeg skal ha mer vanlige nøytrale strømpebukser kjøper jeg også hos de vanlige kjedebutikkene.

Skrevet

Lindex her også. Aller helst kjøper jeg stay-ups. Bruker de også under bukser når det begynner å bli kaldt.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg kjøper strømpebuksene mine (og strømpene, både stay-ups og knestrømper) på min nærmeste Wolford Shop.

De koster, men de varer, varer lenge. Vasker dem og bruker på nytt og på nytt.

Mange farver og diskrete (og ikke like diskrete) mønster å velge mellom :)

Men, skal jeg fylle en hel skuff med Wolford strømper på en gang så blir det desverre en ganske kostbar affære.....

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe en del par Falke strømper når jeg er i utlandet! Kan anbefales, men er vel dyre her hjemme. Elsker spesielt stayupsene deres som holder flere vasker og sitter bra på.

Skrevet

Kjøper på cubus eller lindex. Ullstrømbebukser har jeg også kjøpt fra pierre robert, og jeg syns de er gode.

Skrevet

jeg kjøper aller helst på lindex. De jeg har kjøpt der fra før er knall gode. Sjuler alle skavanker og sitte godt + varmer.

Skrevet

- Stay ups og strømper kjøper jeg fra H&M, Wolford og Oroblu.

- Tynne strømpebukser kommer som regel fra Pierre Robert, elsker den semi-shiny strømpebuksen med sandaltoe!

- Tykke strømpebukser (60+ denier) kjøper jeg fra forskjellige merker/steder. Bruker de ikke så ofte og de blir aldri ødelagte.

- Ullstrømpebukser (o.l) kjøper jeg på H&M eller fra Pierre Robert.

Skrevet

Jeg hamstrer når det er salg (som oftest Lindex og Kappahl, noen ganger Pierre Robert). Når det er 70% avslag sparer man mye penger på det om man liker strømper og strømpebukser i alle slags farger, mønstre og tykkelser.

Finner alt fra basisfarger til sesongbetonte mønstre, så jeg har en stor bag full av strømper og strømpebukser som kan matche et hvilket som helst antrekk når som helst på året.

Skrevet

SKla jeg ha litt tykke strømpebukser kjøper jeg fra Pierre Robert. Disse syns jeg er skikkelig gode og myke :)

Tynne strømpebukser kjøper jeg på H&M, cubus, Lindex.

Gjest Raindrops
Skrevet

Lindex har jo ofte salg på diverse av både lange strømper og strømpebukser, jeg kjøper for det meste det jeg trenger der, dessuten har de helt grei kvalitet.

Alle jeg har kjøpt på HM har det gått hull i med en gang (de tykke), så jeg handler ikke slikt der mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...