kine h Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Jeg skal få meg ny mobil snart, og har lenge ønsket meg HTC. Men jeg vil ikke ha en så stor mobil, så htc wildfire hadde vært midt i blinken. noen som har noen erfaringer med denne ? eller noen andre touch-mobiler dere kan anbefale?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Jeg er veldig glad i min Wildfire, men det spørs jo hva du ønsker deg av en mobil. Jeg bruker aldri min til surfing, f.eks. og spiller svært få spill. Tar noen få bilder, sender sms, hører på radio/Spotify, spiller helt enkle spill, leser epost osv. Har synkronisert kalenderen min med mannen sin, det er hovedgrunnen til at jeg har den type tlf. Det sto mellom den og HTC Desire, men jeg ofte god skjerm for å få en mobil som ikke er så voldsomt stor.
Independent_ Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Etter å ha lest anmeldelsen for Wildfire på Amobil, er jeg ikke overbevist. http://www.amobil.no/artikler/htc_wildfire/77487 Tror ikke jeg hadde gått til innkjøp av denne nei.
Gjest Nedfall Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Hva med en Huawei U8230, testet på samme nettsted (amobil)? Ligger rundt samme pris som Wildfire.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå