Monica1968 Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Er det noen her som har noen historier å meddele(i tilknytning til "Det verste nachspielet jeg har vært på")? Jeg begynner med meg selv: Jeg var på byen med noen venninner en fredagskveld, og vi kom i prat med tre menn. Ved stengetid inviterer de oss på nachspiel, hvilket vi til slutt lar oss overtale til å bli med på(vi var nokså skeptiske, da det bare var en av mennene som var bosatt i Bergen, og han bodde et godt stykke utenfor byen). Langt om lenge kommer drosjen vi bestilte, og vi drar mot hjemmet hans. Et kvarter senere er vi omsider fremme ved huset han bor i, og vi går inn og setter oss i stuen. Efter en stund spørr en av venninnene mine om når drikkevarene skal komme på bordet. Svaret? At han hadde ikke annet enn kaffe, te og vann i hus...Man kan trygt si at både jeg og venninnene mine ble rimelig lite fornøyde, og at vi aldri har hatt noe med han å gjøre siden.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Haha! Hørtes ut som et stusselig nachspiel ja Min verste historie skjedde i Oslo. Jeg møtte en hyggelig fyr på byen jeg kjente litt fra før, og ble med på nach hos noen han kjente. Var mange folk der, inkludert en psycho fyr som hadde tatt piller i tillegg til alkohol. Av en eller annen grunn ble han veldig aggressiv, sa han skulle dytte meg utfor balkongen, drepe meg etc. Jeg ble veldig redd, og dro fra nachspielet. Ikke noe hyggelig!
Gjest Hans72 Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Min verste nachspielopplevelse skjedde for et par år siden. Jeg var på byen med noen kamerater, og vi møtte noen meget pene og stilfulle damer der. Ved stengetid inviterer en av dem oss alle på nachspiel til seg, og vi blir med. Vel fremme begynner nachet som de fleste andre nach: Vi drakk, spiste pizza og pratet. I femtiden på morgenen/natten begynner imidlertid plutselig en av kvinnene å, helt uten noen form for forvarsel, sniffe kokain! Det viser seg at dette slett ikke er fremmed for de øvrige av kvinnene der, heller, og det ender med at alle damene gjør det. Man kan trygt si at kompisene mine og jeg kom oss ut derifra i en viss fart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå