AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Det hadde vært spennende å vite om det er noen her i diskusjonsforumet som lever i et Cuckold-forhold? Er det noe i Norge i det hele tatt som lever i et forhold der hun kan ha sex med andre menn, mens han kan være tilskuer, og 100% trofast overfor henne? Noen erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Nå får du slutte å overstrømme forumet med tråder om denne fetishen din da, Cuckold. Det begynner å bli kjedelig og du er så intenst aktiv med det at det blir overkill. Nesten som du prøver å overbevise alle andre om hvor utbredt dette er, så du ikke skal føle deg ensom...
Gjest Amalia Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Kan jo være andre også som spør - at begrepet vekker interesse blant flere som ikke har hørt om det før? Hadde aldri hørt om begrepet cuckold før jeg leste om det her..hørtes spennende ut, men mest i teorien. I hverdagen vill ejeg bare ha vært i armkroken på min samboer. Hadde ikke orket andre menn da... Hver sin smak
Gjest Mann27 Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Jeg er ikke fremmed for å knulle andre menns koner. Det er mye bra kjøtt som er sammen med blautfisker.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Jeg er ikke fremmed for å knulle andre menns koner. Det er mye bra kjøtt som er sammen med blautfisker.
Gjest Paul44 Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Nå får du slutte å overstrømme forumet med tråder om denne fetishen din da, Cuckold. Det begynner å bli kjedelig og du er så intenst aktiv med det at det blir overkill. Nesten som du prøver å overbevise alle andre om hvor utbredt dette er, så du ikke skal føle deg ensom... Vel talt. Dette er ikke så utbredt, de aller fleste har selvrespekt nok til og ikke finne seg i slikt. Må jo le litt av gutta som holder på sånn. For noen stakkarslige jæveler.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Vel talt. Dette er ikke så utbredt, de aller fleste har selvrespekt nok til og ikke finne seg i slikt. Må jo le litt av gutta som holder på sånn. For noen stakkarslige jæveler. Hvorfor mener du det, "Paul44"? Hvorfor er det synd på disse?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #8 Skrevet 19. september 2010 Jeg er ikke fremmed for å knulle andre menns koner. Det er mye bra kjøtt som er sammen med blautfisker. Det er sikkert en del kvinner som syns det høres spennende ut i begynnelsen, også går de fort lei. Kvinner ønsker seg bare en mann: mannen i sitt liv!
Norna Skrevet 19. september 2010 #9 Skrevet 19. september 2010 Har hatt litt jentesex, det er det eneste. Ja @ OP, mange lever sånn. Ikke alt, men en del av dette handler litt om tilbakeholdt bisexualitet og menn som trives godt med kvinnelig dominering. Med kvinnelig dominering mener jeg ikke nødvendigvis kink forresten. I hverdagen vill ejeg bare ha vært i armkroken på min samboer. Hadde ikke orket andre menn da... Hver sin smak Litt av greia er at du kan ha uforpliktende sex eller fast elsker kombinert med kjærlighetsforholdet til samboeren din. Hardcore-varianten er litt for spesielt intreserte, men jeg tror egentlig dette er ganske så utbredt i mild form. Det krever åpenhet, trygghet og tillit + det er 3 personer så det gjør det litt avansert. Før i tiden så var det vanlig at kvinner hadde elskere. Og menn har jo også, som kjent, elskere noen ganger, hvorfor ikke kvinner? Dette er en slags "pose og sekk" ordning for de det passer for.
Norna Skrevet 19. september 2010 #10 Skrevet 19. september 2010 Kvinner ønsker seg bare en mann: mannen i sitt liv! Beskriver du kjærlighet eller seksualitet? Kjærligheten er noe annet enn sex, og seksualiteten vår er i utgangspunktet polygam av natur, noe kjærligheten i mindre grad er. Så vi kvinner kan godt fortrekke mannen i vårt liv, men det betyr ikke et en menneskelig dildo-extension i tilegg er gjensidig ekskludert fra dette. 1
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2010 #11 Skrevet 19. september 2010 Før i tiden så var det vanlig at kvinner hadde elskere. Hvor har du dette fra? Først og fremst har det vært svært vanlig i mange epoker at menn har hatt elskerinner og horer på si mens kona ikke har hatt det. I noen perioder ahr det nok også vært vanlig at kvinner har hatt det OGSÅ, men det har aldri vært noen epoke hvor det gjevnt over har vært vanlig at kvinner har hatt noen på si, mens menn ikke har det. Jeg har lest noe cuckold propoganda noen ganger hvor de hevder det har vært ekstremt vanlig, men det er rett og slett tull. Akkurat på samme måten som det meste av "forskningen" om matriarkalske samfunn i tidligere tider er produsert av feminister med en agenda som ikke vet hva de snakker om. Jeg prøvde å sjekke ut hva som har eksistert av genuint matriarkalske samfunn, altså hvor kvinnene virkelig har mest makt, og fant ut at forskere er enige om at det ikke finnes dokumentasjon på at det har eksistert. De er også enige om at det praktisk talt ikke eksisterer i dag i nesten noen, hvis i det hele tatt noen, av de mange stammesammfunnene som i dag lever likt slik man gjorde i seinladeren. Det er også en meget sterk indikasjon på at matriarkalske samfunn helller ikke da eksisterte. Det man derimot har hatt pg har en del av i dag også er matrilineære samfunn. Det vil si samfunn der slektslinjene føres via moren og morens mor og dette også noen ganger kan være sentralt i forbindelse med arv. Men, også i disse samfunnene er det som regel eller altid menn som har hovedelen av makten over hvordan livet leves. Cuckolder i runkepsykose ved keybordet hevder selvfølgelig noe annet, men jeg sjekket opp påstandene i to slike cuckold manifester og fant ut at det var sludder stort sett alt som ble hevdet om både hvordan ting historisk har vært og sexologiske funn.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #12 Skrevet 19. september 2010 Hvor har du dette fra? Først og fremst har det vært svært vanlig i mange epoker at menn har hatt elskerinner og horer på si mens kona ikke har hatt det. I noen perioder ahr det nok også vært vanlig at kvinner har hatt det OGSÅ, men det har aldri vært noen epoke hvor det gjevnt over har vært vanlig at kvinner har hatt noen på si, mens menn ikke har det. Jeg har lest noe cuckold propoganda noen ganger hvor de hevder det har vært ekstremt vanlig, men det er rett og slett tull. Akkurat på samme måten som det meste av "forskningen" om matriarkalske samfunn i tidligere tider er produsert av feminister med en agenda som ikke vet hva de snakker om. Jeg prøvde å sjekke ut hva som har eksistert av genuint matriarkalske samfunn, altså hvor kvinnene virkelig har mest makt, og fant ut at forskere er enige om at det ikke finnes dokumentasjon på at det har eksistert. De er også enige om at det praktisk talt ikke eksisterer i dag i nesten noen, hvis i det hele tatt noen, av de mange stammesammfunnene som i dag lever likt slik man gjorde i seinladeren. Det er også en meget sterk indikasjon på at matriarkalske samfunn helller ikke da eksisterte. Det man derimot har hatt pg har en del av i dag også er matrilineære samfunn. Det vil si samfunn der slektslinjene føres via moren og morens mor og dette også noen ganger kan være sentralt i forbindelse med arv. Men, også i disse samfunnene er det som regel eller altid menn som har hovedelen av makten over hvordan livet leves. Cuckolder i runkepsykose ved keybordet hevder selvfølgelig noe annet, men jeg sjekket opp påstandene i to slike cuckold manifester og fant ut at det var sludder stort sett alt som ble hevdet om både hvordan ting historisk har vært og sexologiske funn. Har du noen linker til alle funnene dine?
Yogamann Skrevet 19. september 2010 #13 Skrevet 19. september 2010 Har du noen linker til alle funnene dine? Det orker jeg ikke bruke en halvtime på å grave opp nå, men en kjapp titt på Wikipedia viser deg at debatten om matriarkalske samfunn blant forskere er som jeg sa og følger du linkene videre derfra finner du ytterligere bekreftelse på det. Når det gjelder andre påstander av mere sexologisk karakter i cukold manifestene så har det for eksempel vært at kvinner er helt uintereserte i å ligge med andre kvinenrs ektemenn, mens menn er ekstremt innteresert i å ligge med andre menns damer. Faktum er at det er omvendt. En studie publisert for litt siden viste at kvinner rangerer menn som langt mere attraktive når de får vite at manen er gift en om du blir fortalt at han er singel, mens for menn var det likegyldig. Videre påstås det av en "sexolog" i det ene manifestet at menn bare kan få små utløsningsorgasmer, mens realiteten er at alle menn med litt arbeid kan lære seg å bli multiorgasmiske og dermed har samme mulighet som kvinner til å ha sex i evigheter. Faktisk har det i flere perioder vært vanlig blant kinesiske keisere og adelsmenn å ha sex med 10-20 damer i løpet av en natt uten å få en eneste utløsning. Det påstås videre at i Vicotria tiden var det vanlig at kvinner hadde kyskhetsbelte på mannen mens de selv kunne ha fri sex. Dette er en latterlig påstand som en hver lett kan avkfrefte ved å lese en bok om sosial og sexualhistorie for perioden. At det var et marginalt fenomen med såkalte "keyholders" som fikk gjøre dette fjerner ikke det faktum at det i vicotriatiden var fritt frem for menn å ha seg med elskerinner og prostituerte mens kvinner skulle være trofaste. Sjekk selv. Videre påstas det at Cuckolding var vanlig blant bonoboer og at vi er mere i slekt med dem enn noen andre primater. Jeg prøvde å finne noe om cuckolding blant bonober, men etter å ha bladd gjennom endeløst med sider med google resultater fant jeg ingen ting om det men derimot mye om at alle har sex med alle og at selv om bonobene er svakt matriarkalske i en hvis forstand og fredeligere enn visse andre arter er det forsatt de hannene som slår hunnenene mest som får mest sex. Jeg anntar derfor at bonobopåstandene også er oppsinn. I et annet manifest så jeg at det ble skrevet at blant cuckolder som driver med tantra bare satt mennenen i ærefrykt og så på kvinnenes enorme orgasmer de selv ikke var i stand til. Jeg har svært god kjennskap til tantra og menn og kvinners orgasmsike potensiale i tantra er helt likt. Alle som påstar noe annet vet ikke hva de snakker om og driver bare med new age tantra og har ikke lest gamle tekster eller lært noe av lærere som har en genuin kunnskap om tantra. Dette er bare noen av en endeløs rekke oppspinn i disse manifestene. Jeg skrev et lengre innlegg om det her på kvinneguiden en gang, men fant det ikke nå. Om du selv sjekker opp de påstandene som gis er det lett å se at den ene etter den andre er svada. Dette er rett og slett runkeartikkler for den som har skrevet det, eventuelt deres eget selvbedrag.
Norna Skrevet 19. september 2010 #14 Skrevet 19. september 2010 (endret) Akkurat på samme måten som det meste av "forskningen" om matriarkalske samfunn i tidligere tider er produsert av feminister med en agenda som ikke vet hva de snakker om. Jeg har ikke snakket om matriarkalske samfunn, men det ikke-kristne samfunnet. I germanske samfunn var jentesex akseptert f.eks Ta heller ikke å glem at samtidig som menn har elskere/horer så er også, fra gammelt av, kvinnelig utroskap en inneforstått del av kulturen samt uvitenhet rundt et barn sin rettmessige far. Gruppesex også for den saks skyld... + at samfunn med mektige kvinner er ikke nødvendigvis matriarkalske, så vennligst brems ned før du tilegger meg en feministagenda. Denne samlivsnormen, uansett kjønn, er ganske naturlig. Det var det jeg påpekte. Det er ikke så mye mer spesielt når kvinnen har elskere og mannen er romantisk, selv om det strider med kjønnsstereotypiene våre, og da spesielt patriarkalske samfunn, som kristne/muslimske. "Forskningen" er ikke produsert av feminister forresten, men brukt av de. Mange glade og lykkelige mennesker lever sånn, polygamt :> men en kjapp titt på Wikipedia Siden alle kan redigere... Endret 19. september 2010 av Norna
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #15 Skrevet 19. september 2010 Jeg har ikke snakket om matriarkalske samfunn, men det ikke-kristne samfunnet. I germanske samfunn var jentesex akseptert f.eks Ta heller ikke å glem at samtidig som menn har elskere/horer så er også, fra gammelt av, kvinnelig utroskap en inneforstått del av kulturen samt uvitenhet rundt et barn sin rettmessige far. Gruppesex også for den saks skyld... + at samfunn med mektige kvinner er ikke nødvendigvis matriarkalske, så vennligst brems ned før du tilegger meg en feministagenda. Denne samlivsnormen, uansett kjønn, er ganske naturlig. Det var det jeg påpekte. Det er ikke så mye mer spesielt når kvinnen har elskere og mannen er romantisk, selv om det strider med kjønnsstereotypiene våre, og da spesielt patriarkalske samfunn, som kristne/muslimske. "Forskningen" er ikke produsert av feminister forresten, men brukt av de. Mange glade og lykkelige mennesker lever sånn, polygamt :> Du snakker ofte om bulls, mente du slike: http://www.cuckoldfantasies.com/cuckolds_and_bulls.html
Cuckold Skrevet 19. september 2010 #16 Skrevet 19. september 2010 Cuckolder i runkepsykose ved keybordet hevder selvfølgelig noe annet, men jeg sjekket opp påstandene i to slike cuckold manifester og fant ut at det var sludder stort sett alt som ble hevdet om både hvordan ting historisk har vært og sexologiske funn. Nå må du ikke skjære alle cuckolds over en kam, det er ikke alle cuckolds som dikter opp slike alfa- og beta-male-teorier og skriver cuckold-manifester på nett. Jeg tror du har rett i at man bør omgås cuckold-manifester o.l. med en viss forsiktighet, at det er en fare for at mange som tenner på cuckoldry nettopp finner spenning i å dikte opp forklaringsmodeller og tilegne seg en virkelighetsforståelse som er maksimalt ydmykende og at det derfor er mange slike forklaringer som beskriver cuckolden som "en naturlig cuckold", "beta-male" osv og forsøker å forklare det hele med at han bare er middels utrustet (hvis han da ikke er så heldig å ha en ordentlig liten en), mens mannen i virkeligheten kanskje hverken er spesielt "beta-" i møte med andre menn i hverdagen eller uten evne til å føle ydmykelse ved cuckoldrollen slik "den naturlige cuckold" angivelig skal være.
Norna Skrevet 19. september 2010 #17 Skrevet 19. september 2010 (endret) Du snakker ofte om bulls Lingo, det er en slags seksualisering (inneholder bl.a en viss emosjonell distanse) Selv om man ikke skal trekke for allmengyldige konklusjoner. [quote name='Cuckold' date='19 september 2010 - 22:51' timestamp='1284929518' post='8412909']det er ikke alle cuckolds som dikter opp slike alfa- og beta-male-teorier Endret 19. september 2010 av Norna
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #18 Skrevet 19. september 2010 Lingo, det er en slags seksualisering (inneholder bl.a en viss emosjonell distanse) Kan du fortelle hva du mener bull står for? På nettet er det mange uliek forklaringer. Man skulle jo tro det symboliserte noe sterkt, som en okse. Men slik er det ikke?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #19 Skrevet 20. september 2010 Hadde aldri hørt om begrepet cuckold før jeg leste om det her. Nei, nettopp. Fordi dette forumet druknes med tråder om dette fra en eller to som (?)sitter single alene hjemme og IKKE har anledning til å leve det ut, mens de lar fantasiene sin leve vilt på KG med stort dramatisk talent og overbevisning. Det handler jo bare om å være masochist og ønske seg en dominerende sadistisk kvinne som tar styringen og går med på å undertrykke dem. Noe kanskje flere har hørt om enn bruk av obskure begreper som "cuckold". Sånne mennesker er ofte av en type som underbevisst fortrenger hvor liten kapasitet de egentlig har til å være herre og ha ansvaret i sitt eget liv. Da blir det en enorm lettelse den dagen en kvinne tar over all kontroll og instuerer dem så det blir mulig for dem å være helt fri for alle forventninger om å skulle ha kontroll/være en voksen for en stakket stund i forbindelse med sex... De vil jo egentlig ha en tydelig(og streng)forelder som strukturerer alt for dem så de slipper dette selv. Synd, og muligens et tilfelle for den lokale DPS'en? Fordi vedkommene som starter alle disse trådene aldri bruker ordet masochist, syns jeg det er rimelig tydelig at det dreier seg med en som har fiksering på nettopp ordet cuckold, og som er lykkelig for å ha funnet en legitimering for det som "gjelder dem selv" og som de ikke forstod tidligere. Av typen"Hrra, det er normalt. Det kalles for cuckold det som foregår med meg!Det skjer med andre også! For en enorm lettelse!"...
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #20 Skrevet 20. september 2010 Nei, nettopp. Fordi dette forumet druknes med tråder om dette fra en eller to som (?)sitter single alene hjemme og IKKE har anledning til å leve det ut, mens de lar fantasiene sin leve vilt på KG med stort dramatisk talent og overbevisning. Det handler jo bare om å være masochist og ønske seg en dominerende sadistisk kvinne som tar styringen og går med på å undertrykke dem. Noe kanskje flere har hørt om enn bruk av obskure begreper som "cuckold". Sånne mennesker er ofte av en type som underbevisst fortrenger hvor liten kapasitet de egentlig har til å være herre og ha ansvaret i sitt eget liv. Da blir det en enorm lettelse den dagen en kvinne tar over all kontroll og instuerer dem så det blir mulig for dem å være helt fri for alle forventninger om å skulle ha kontroll/være en voksen for en stakket stund i forbindelse med sex... De vil jo egentlig ha en tydelig(og streng)forelder som strukturerer alt for dem så de slipper dette selv. Synd, og muligens et tilfelle for den lokale DPS'en? Fordi vedkommene som starter alle disse trådene aldri bruker ordet masochist, syns jeg det er rimelig tydelig at det dreier seg med en som har fiksering på nettopp ordet cuckold, og som er lykkelig for å ha funnet en legitimering for det som "gjelder dem selv" og som de ikke forstod tidligere. Av typen"Hurra, det er normalt. Det kalles for cuckold det som foregår med meg!Det skjer med andre også! For en enorm lettelse!"... Og videre: La oss komme i kontakt med alle de andre der ute, siden jeg takk og lov var normal, allikevel, og ikke alene om dette. La oss finne dem under seksualitet og samliv på KvinneGuiden. De dominerende kvinnene må jo finnes der!"... Så med det store antallet tråder fra en (eller to?) som er intenst aktiv på forumet med sin fetish/forstyrrelse, virker det plutselig som dette er laangt mer normalt og utbredt enn det i virkeligheten er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå