Gjest hsm Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Så vil ikke jeg leve mer. Det er godt å ha fremtidsplaner! På en måte føler jeg at han er helt perfekt for meg. Vi er ganske like, har litt felles interesser, veldig like tankegang. Likevel føler jeg at kanskje han skulle vært sammen med ei annen. I mellomtiden beholder jeg han, til han eller jeg finner ut av hva forholdet vårt betyr. Ender vi godt eller dårlig så uansett vet jeg at jeg ikke klarer meg uten han.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Ingen mann er verdt å dø for. Tro meg. Jeg har gjennomlevd tidenes kjærlighetssorg etter at min ektemann gjennom ti år, og som jeg elsket, kom hjem og fortalte at han hadde gjort en kollega gravid og at han ville gifte seg med henne. Finn livsgnisten tilbake.
I Grosny Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Så vil ikke jeg leve mer. Det er godt å ha fremtidsplaner! På en måte føler jeg at han er helt perfekt for meg. Vi er ganske like, har litt felles interesser, veldig like tankegang. Likevel føler jeg at kanskje han skulle vært sammen med ei annen. I mellomtiden beholder jeg han, til han eller jeg finner ut av hva forholdet vårt betyr. Ender vi godt eller dårlig så uansett vet jeg at jeg ikke klarer meg uten han. Det virker som om du satser all din tid og kapasitet på en person. Du trenger kanskje å komme deg mer ut , møte flere venner, kanskje gjøre frivillig arbeid, gå på skole, trene, moro. Bygg deg ett liv som ikke bare snurrer rundt en person hele tida, og du vil finne gleder av andre typer i tillegg.
Gjest brutal_mann Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Så vil ikke jeg leve mer. Det er godt å ha fremtidsplaner! På en måte føler jeg at han er helt perfekt for meg. Vi er ganske like, har litt felles interesser, veldig like tankegang. Likevel føler jeg at kanskje han skulle vært sammen med ei annen. I mellomtiden beholder jeg han, til han eller jeg finner ut av hva forholdet vårt betyr. Ender vi godt eller dårlig så uansett vet jeg at jeg ikke klarer meg uten han. Ja ja... Fint for han at du er sammen med han sånn for sikkerhetsskyld.
Piper Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Må være forferdelig å måtte ha en annen person for å leve, der man ikke mener at man selv er verdt nok for livet. Du bør skaffe deg hjelp nå med en gang, for verken du eller han ahr det godt med en slik tankegang. Og du er selv ansvarlig for ditt liv, det er ikke hans ansvar. Og jeg håper virkelig at du aldri sier det til han, for du er selv ansvalig for din egen lykke.
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Fiffig. At en kvinne skulle dø for en mann er bare tragisk. At et mann dør for sin kvinne er romantisk (hvor mange filmer og bøker er laget?) Seriøst - hør på I Grosny og Piper du, du har en jobb å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 True ham ihvertfall ikke med det. Folk som truer med sånt er utrolig kontrollerende, det de sier er omtrent "Enten tar jeg livet mitt eller så skal jeg bestemme over deg resten av livet". Det er ikke rettferdig. Da er det jo han som "mister" livet og friheten sin istedenfor og det er ikke noe bedre.
Gjest Bond Skrevet 19. september 2010 #8 Skrevet 19. september 2010 Kjære hsm. Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummer dit er 116 123, telefonen er døgnåpen. Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Lykke til. Tråden stenges. Mvh , Bond, mod
Anbefalte innlegg