AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Har akkurat bytta fra Tele2 til Telenor og fikk derfor også ny epost. Jeg liker IKKE telenors epost opplegg (online.no) og lurer derfor på om Tele2 plutselig kan slette min gamle (c2i.net) adresse siden jeg ikke lenger er kunde der? Mulig et dumt sp.mål, men jeg er ikke særlig teknisk av meg ;-)
feuerstein Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Ja, tele2 har ingen interesse av å opprettholde adresser for noen som ikke er kunde hos dem.
Jade Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Ring Tele2 om du kan ha mailadressen noen mnd til, slik at du får tid til å gi kontaktene dine den nye adressen, og plukke opp alle du har glemt fremover. Du bør ikke bruke online-adressen heller. Nå har du erfart hvor upraktisk det er når du endrer nettleverandør. Av samme grunn (blant annet) bør du heller ikke bruke mailadressen fra din arbeidsplass. Registrer deg et domene på et stabilt webhotell (f.eks. Subsys, eller et billig et hvis du ikke er så nøye på om mailen kommer frem), og så oppretter du mailadresse der. Den beholder du så lenge du gidder å betale for den, og den er bare din!
Gjest Nedfall Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Hm.. ? Jeg har fortsatt tilgang til Tele2 mailen min (fra -98), og kan ikke huske å ha bedt om å få beholde den. Har ikke akkurat holdt meg til Tele2 hele tiden.. Dessuten er det ikke så mye pes å legge inn begge kontoene i Outlook Express, hvis man bruker det. Bare huske på å bytte ut sendmail servernavnet med den til telenor, så skal man være i box.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå