Gå til innhold

Mannens forhold til svigers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mannen din et godt forhold til dine foreldre? Og er han med på besøk til de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han har et kjempegodt og helt avslappet forhold til mine foreldre. De er glade i hverandre og liker hverandre veldig godt. Han er mer tålmodig med de enn jeg er også.

Nå er ikke jeg av typen som ønsker/krever at vi skal spise middag sammen med foreldrene mine hver søndag, men det har aldri vært noe tema at han ikke vil være sammen med dem de gangene vi er det.

Skrevet

Min mann har et middels forhold til mine foreldre.

Han nekter ikke å bli med på dager etc, men tar ikke initiativ til å ta turen for å si det slik.

Skrevet

De har et veldig godt forhold, og selvsagt er han med på besøk. Vi besøker både mine og hans foreldre ca en gang i uken. Alt fra lengre middagsbesøk til småturer innom for en kopp kaffe. Pappa og min samboer har faktisk vært på tur alene et par ganger også, de hygger seg veldig sammen og har flere felles interesser.

Skrevet

Samboeren min har et veldig godt forhold til mine foreldre, noe som sannsynligvis kommer av at han og min far har en stor felles interesse. Jeg har et ganske greit forhold til hans foreldre, men ikke så bra som min samboer har til mine foreldre.

Min bror derimot er stadig hos sine svigerforeldre, men kona hans nekter å være med til våre foreldre/familiesammenkomster i vår familie da hun ikke liker oss (hun har sagt det rett ut). Trivelig!

Skrevet

Ingen av oss liker hverandre foreldre. Vi besøker nesten aldri noen av dem :)

Skrevet

Her har begge to gode forhold til våre svigerforeldre. :) Vi har begge ganske greie, vanlige og omgjengelige foreldre som vi begge lett føler oss hjemme hos.

Skrevet

De har et dritbra forhold, jeg må dra han i fra henne.

Skrevet

Kjæresten min er absolutt blitt en del av familien ja. De forguder han og de ser på han nesten som en ekstra sønn, hehe. Det styrker forholdet vårt også, kunne aldri vært sammen med en som familien min ikke hadde sansen for siden jeg har et kjempe sterkt forhold til familien :)

Skrevet

Jepp! De har et godt forhold, han blir med på helgebesøk (de bor langt unna så vi må overnatte) og han kan fint sitte alene med foreldrene mine og skravle med dem. (Jeg er likedan med hans foreldre.)

Han er riktignok ikke den som tar initiativ til å dra på besøk, men det gjør han heller ikke med sine foreldre :fnise:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Tja. Jeg har nok et langt bedre forhold til hans foreldre enn hva han har til mine. Det tror jeg skyldes det at pappa ikke helt "liker" kjæresten min, og de er uenige om endel ting (heldigvis dreier uenigheten seg stortsett om bil og bilmerker...mannfolk). Min mamma har han imidlertid er flott forhold til. Han er gjerne med på besøk, men tar sjelden turen alene.

Skrevet

Ja, han har et meget godt forhold til dem, og er som regel alltid med når jeg besøker mine foreldre. Han har også vært med på ferietur med dem, og syntes det var koselig. Tror faktisk han har veldig sansen for dem, da mine foreldre er ganske livlige (noe han ikke er så vant til). :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ja, han liker både mamma og pappa godt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...