Malaika Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Imorgen skal det komme folk og jobbe i huset vårt, bytte vinduer bl.a. mens vi er på jobb. Vi har en katt som er inne på dagtid når vi er på jobb. Han er litt nervøs av seg og livredd høye lyder, så jeg lurer på hva jeg skal gjøre med ham imorgen.. Jeg tenkte at enten kan jeg sette do og mat inne på soverommet vårt og la ham være der, men det er kanskje lenge en hel dag? Fra morgenen til halvfire ca. Kunne sluppet ham ut, men han liker ikke og er heller ikke vant til å være ute i så lange perioder om gangen. Hva ville dere gjort?
Tabris Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Så lenge han er vant med å være ute alene, så ville jeg sluppet ham ut. Jeg ser på det som det beste, eller minst verste, alternativet.
Fanta Exotic Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Bortskjemt katt.. Hehe. Den kan vel være ute? Eller eventuelt inne på rommet? Når vi har folk som jobber i huset, så går de inn og ut veldig mye, og noen lar døra stå åpen hele dagen. Da går kattene mine bare inn og ut som det passer dem
FantasDick Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Jeg hadde satt katt med do og mat/vann på et soverom, og satt på en radio.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå