Blondie<3 Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Har fått beskjed ifra legen min at jeg må slutte å ta sol fordi jeg har begynt på noen tabeletter som kan gjøre meg veldig solbrent. Derfor lurer jeg på om det er noen som kan annbefale en god selvbruningskrem/spray? Ellers noen som har gode tips mot bruk av selvbruningsprodukter?
Antlers Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Om du absolutt må være brun nå på høsten, så ser det finere ut med gradual tan enn med vanlig selvbruner. Jeg liker Dove sin, den lukter ikke så vondt som de andre - og gir i tillegg et jevnere resultat på meg - men viktig å velge den for lys hud om du ikke er så brun, og den for mørkere hud om du allerede er brun. Synes spraytan og vanlig selvbruner ser fake ut uansett hva du gjør, men jeg kan gi deg noen tips som funker både for gradual tan og vanlig selvbruner. 1: Ta deg en dusj, barber legger (om du ikke vokser dem), skrubb vekk døde hudceller. 2: Smør deg inn med vanlig bodylotion, og la den trekke helt inn. 3: En halvtime/times tid før du legger deg, smører du litt vanlig krem på utsatte steder (albuer, knær, krageben, anklene), deretter smører du deg inn med gradual tan/selvbruningskrem. 4: Vask hendene nøye! 5: Et kjempegodt triks for å unngå skjolder er å gå over hele kroppen med hårføner for å få kremen til å tørke raskere. Føn til huden er helt tørr. 6: Sørg for at det ikke er for varmt på soverommet, så svetter du ikke vekk selvbruningen. Om du ikke følger råd #5, så ihvertfall ikke legg deg eller kle på deg noe tettsittende før selvbruningen er helt tørket inn. 7: ta deg en dusj når du står opp, for å fjerne overflødig farge og lukt - smør deg deretter inn med bodylotion.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Jeg har brukt piz buin sin i mangen år, kjepmefornøyd med fargen. Tar på to lag når jeg skal være litt ekstra brun. Blir ikke gul, bare gylden http://www.pizbuin.com/v1/en/self_tan_tanning_lotion_color_dial.html Husk å vask hendene etter påføring Etter jeg har vasket hendene, tar jeg en liten dråpe vanlig fuktighetskrem, så en dråpe med selvbruning som jeg blander sammen oppe på ene hånden. Smører deretter det på hendene/fingrer. Så slipper du skjolder osv.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Jeg har brukt piz buin sin i mangen år, kjepmefornøyd med fargen. Tar på to lag når jeg skal være litt ekstra brun. Blir ikke gul, bare gylden http://www.pizbuin.com/v1/en/self_tan_tanning_lotion_color_dial.html Husk å vask hendene etter påføring Etter jeg har vasket hendene, tar jeg en liten dråpe vanlig fuktighetskrem, så en dråpe med selvbruning som jeg blander sammen oppe på ene hånden. Smører deretter det på hendene/fingrer. Så slipper du skjolder osv. Og en annen ting, jeg bruker bare på bryst/armer og ansikt på høst/vinter. Tar jo på leggene hvis jeg skal gå i kort skjørt eller noe da, men gjør jo ikke det hver dag
Gjest Xelle Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Og en annen ting, jeg bruker bare på bryst/armer og ansikt på høst/vinter. Tar jo på leggene hvis jeg skal gå i kort skjørt eller noe da, men gjør jo ikke det hver dag Syns ikke partneren det ser veldig merkelig ut da?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Jeg synes den selvbrunningen de har på apoteket "Aco" som er så vidt jeg husker apotekenes eget merke er veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Syns ikke partneren det ser veldig merkelig ut da? hehehe Jeg har ikke hatt partner på en stund da, men har ikke hørt noe fra "vennen" min som jeg treffer av og til Det blir ikke skille slik at en ser det. Men bruker ikke den mørkeste fargen på den kremen heller
Blondie<3 Skrevet 19. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2010 Tusen takk alle sammen for tips
BeautyFuzz Skrevet 22. september 2010 #9 Skrevet 22. september 2010 St.tropez sin bronzing mousse. Den er brunfarget så du ser hvor du påfører den. Også får du farge med en gang. Den skyller du av etter noen timer og under ligger brunfargen;) Knall produkt! Lukter ikke sterkt piss heller:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå