^KinderMaxi^ Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Jeg og samboeren hadde oss, jeg lå på magen og han oppå. Vi skulle bytte stilling og når han dro seg ut dryppet det skikkelig fra pikken hans og lakenet på senga var kliss vått( tynn væske), det kom fra meg. Aldri opplevd at det er så vått nedentil. Brukte ikke glidemiddel eller noe sånt. Er dette normalt?
SusanneGullet Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 (endret) Jeg og samboeren hadde oss, jeg lå på magen og han oppå. Vi skulle bytte stilling og når han dro seg ut dryppet det skikkelig fra pikken hans og lakenet på senga var kliss vått( tynn væske), det kom fra meg. Aldri opplevd at det er så vått nedentil. Brukte ikke glidemiddel eller noe sånt. Er dette normalt? Helt normalt at det skjer, kaller det for kåthetssaft vi men vet ikke hva det heter da. Endret 19. september 2010 av RoseBedd
Hinata Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Kvinnelig ejakulasjon? Tenkte det samme..
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Kvinner kan ejakulere noe som likner veldig mye på sædveske uten sæden. Vil tro det kansje er tilfelle her?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå