Gjest Jentå Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Er det vanlig at man bare glir mer og mer fra hverandre igjen etter 1-2 måneder med skikkelig bra kommunikasjon mellom kjærestene? Har vert uhyre vanskelig å prate med typen i det siste, bare jeg som tar initiativ når vi begge er borte. Har ikke sett hverandre på lenge lenge, men de timene vi chatta til hverandre er borte vekk... Føles ikke ut som typen er like ivrig lenger, er dette vanlig, å hvorfor? Syns at det blir vanskelig å planlegge neste besøk da. Er det en eller to dager jeg ikke prater, så vil typen skrive til meg, men samtalen slutter veeeldig brått etter at jeg har svart. hmm....:/
Daniel84 Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Så, det er et avstandsforhold.. ? Det funker nok sjeldent...
Gjest Jentå Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Så, det er et avstandsforhold.. ? Det funker nok sjeldent... njaa, vi bor ikke sammen, og vi triver godt med det. Jeg orker ikke at noen er oppå meg hele tiden, å det var vist gjensidig med typen. Om det ikke funker eller om det gjør det får vi bare se, men jeg forstår meg ikke på hvorfor JEG har så lett med kommunikasjon via digitale ting. Er menn SÅ innmari klengete egentlig at de må ha det fysisk?
Gjest Xelle Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Jeg og kjaeresten snakker daglig paa nett. Og er like ofte han som tar initiativ som meg. Spurt ham hvorfor han er saa stille plutselig?
Betty77 Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Greitt at det går en dag eller to imellom iblant, er det ikke? Er jo det som er kjekt når man ikke bor sammen, trenger ikke å snakke hver eneste dag. Du kan jo evt spørre ham, eller si/avtale at neste gang tar han kontakt eller ringer deg en dag til uka.
I Grosny Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Er menn SÅ innmari klengete egentlig at de må ha det fysisk? Ja. Kommunikasjon er jo både språk og kroppsspråk. Språk er ofte mas, og kroppsspråk er ofte kos. Egentlig trenger vi ikke damer for å ha noen å prate eller chatte med. Vi trenger damene til mykere ting. Prate har vi kamerater til (og litt dama også da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå