AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Playstation 1 spill fra england,kan de spilles på norske playstation maskiner og? For har funnet ett gammelt spill på ebay som jeg har såå lyst på å som jeg ikke selges i norge..
intellekt Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Ja, det spiller ingen rolle hvilket land spillet er fra. Det som er viktig er at du kjøper til riktig konsoll.
Leifr Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Ja, det spiller ingen rolle hvilket land spillet er fra. Det som er viktig er at du kjøper til riktig konsoll. Ikke helt sant -- PS1 bruker ikke et fullstendig sonesystem sånn som PS2, men det er forskjellige tekniske TV-standarder rundt omkring i verden, og konsoller (og spill til dem) må være tilpasset de TV-apparatene de skal tilkobles. Både Norge og Storbritannia bruker dog den samme TV-standarden (PAL), så det er ikke noe problem. Men man kan ikke putte et PS1-spill fra USA (som bruker NTSC-standarden) inn i en europeisk PS1-konsoll og forvente at det skal virke.
Gjest Applecore Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Jeg kjøpte et PS2-spill på ebay fra USA, og det funket ikke. Fra England, derimot, funket det helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå