Miss Puddel Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 er det bare jge som synes det er rart? jeg er fullstendig klar over at jeg er en gammel ugle, og dessuten lever jeg mesteparten av livet i ridebukser, så jeg følger ikke helt med. Er det med short og strømpebukser en tenåringegreie, eller er det noe ugler som meg burde ta på seg for en tur på byen i stedenfor kort skjørt?
IdaEmilia Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Jeg synes kanskje det er ett mer hverdagsanntrekk enn ut-på-byen-antrekk da. Men det funker fint for de som er litt eldre også Kommer selvfølgelig helt ann på, og man må jo føle seg vell i det og føle at man selv synes det er fint. Noen liker det, noen liker det ikke.
Gjest hogwash Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Jeg synes ikke det ser bedre ut på damer enn på superman.
Gjest Blondie65 Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Jeg synes det er stygt, uansett alder, uansett tykkelse på strømper. For meg virker dette som miniskjørt for pyser. Men jeg tror jeg er blitt en gammel ugle. Da jeg satt på bussen i dag kom en jente inn og hun hadde utrigning hun. Jeg kunne se hele kløften og nedsiden av begge brystene. Midt på høylys dag, ikke på byen. Uanstendig. På off. transport i går så jeg en jente i følgende antrekk: kort kort minikjole sort. Blondestrømper, sort. Strikkestrømper til over kneet med sløyfebånd, off white. Over-kneet støvletter sort. For meg er dette et antrekk jeg forbinder med prostituerte, eller til nød på byen. Ikke på vei til jobb som denne jenten var. Kjolen var alt for kort til en hvilken som helst dag jobb, og blondestrømper kombinert med både over-kne støvletter og strikkestrømper er minst dobbelt opp. Hvem er det som går så utfordrende kledd på jobb?
Gjest Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 På off. transport i går så jeg en jente i følgende antrekk: kort kort minikjole sort. Blondestrømper, sort. Strikkestrømper til over kneet med sløyfebånd, off white. Over-kneet støvletter sort. For meg er dette et antrekk jeg forbinder med prostituerte, eller til nød på byen. Ikke på vei til jobb som denne jenten var. Kjolen var alt for kort til en hvilken som helst dag jobb, og blondestrømper kombinert med både over-kne støvletter og strikkestrømper er minst dobbelt opp. Hvem er det som går så utfordrende kledd på jobb? Kanskje hun var på vei til jobb som prostituert?
Gjest Lille-pus Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 er det bare jge som synes det er rart? jeg er fullstendig klar over at jeg er en gammel ugle, og dessuten lever jeg mesteparten av livet i ridebukser, så jeg følger ikke helt med. Er det med short og strømpebukser en tenåringegreie, eller er det noe ugler som meg burde ta på seg for en tur på byen i stedenfor kort skjørt? Jeg synes det er stygt, uansett alder, uansett tykkelse på strømper. For meg virker dette som miniskjørt for pyser. Men jeg tror jeg er blitt en gammel ugle. Er så enig med Miss Puddel og Blondie65. Jeg synes det er direkte stygt. Men, mulig det er en "ugle-oppfatning", - oss gamle ugler i mellom
Kosemose Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Jeg syns det kan være fint, og jeg syns det er bedre enn miniskjørt i mange sammenhenger. Jeg bruker aldri slike antrekk, men det er fordi jeg tenker det er for folk i 20-årene og at det uansett ikke passer seg i jobben min. Hilsen Kosemose, en liberal ugle
Gjest Bella_ Skrevet 19. september 2010 #8 Skrevet 19. september 2010 (endret) synest det er fint hvertfall nå som høsten er her ullstrømper og en fin shorts.. Endret 19. september 2010 av Bella_
Gjest scorpius Skrevet 19. september 2010 #9 Skrevet 19. september 2010 Hmmm... jeg hadde egentlig ikke noe imot det før, men ettersom alle begynte å gå med det, så har jeg blitt ganske lei av det.
Gjest Katee Skrevet 19. september 2010 #10 Skrevet 19. september 2010 Jeg kan ærlig innrømme at jeg bruker tykke strømpebukser eller tynn tights under mine shorts fordi jeg syns det er pent og fordi jeg ikke er komfortabel med å vise for mye hud. Jeg bruker det ikke i jobbsammenhenger, men heller når jeg skal ha en avslappet café-date med venner Jeg kommer til å legge av meg denne vanen når jeg blir for gammel :gjeiper:
Gjest strykebrett Skrevet 19. september 2010 #11 Skrevet 19. september 2010 Jeg syns det ser teit ut, uansett alder.
missLynch Skrevet 19. september 2010 #12 Skrevet 19. september 2010 Det kommer an på shorten, det, spør du meg. Veldig kort, trang shorts: Non grazie... Men nå er jeg også en "gammel ugle" (godt over 30) .... og har nå egentlig aldri forstått meg på hvorfor det er pent å gå med minst mulig klær.
Antlers Skrevet 19. september 2010 #13 Skrevet 19. september 2010 Det kan funke om det er type "løs, til midt på låret, dress-shorts" med matchende klær. Ville aldri gått med det selv.
Gjest Blondie65 Skrevet 19. september 2010 #14 Skrevet 19. september 2010 Det kan funke om det er type "løs, til midt på låret, dress-shorts" med matchende klær. Ville aldri gått med det selv. Jeg liker ikke de shortsene heller, men det jeg mente var altså helt alminnelige shorts i dongeri med strømper til.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #15 Skrevet 19. september 2010 Jeg kan fint gå sånn. Hilsen midt i 30-årene.
Gjest imli Skrevet 19. september 2010 #16 Skrevet 19. september 2010 Det kan sjå fint ut på andre, men eg ville aldri gått sånn sjølv.
Gjest Blondie65 Skrevet 19. september 2010 #17 Skrevet 19. september 2010 (endret) Det kan sjå fint ut på andre, men eg ville aldri gått sånn sjølv. Jeg skal selvsagt korrigere mitt syn - i liket med synet på Gud, engler, døde som snakker og en hel haug andre tilsvarende fenomener - dersom jeg observerer fenomenet selv. Dette gjelder selvsagt også one piece, crocs, skjørt som bare såvidt dekker rumpen, bleket platinablondt hår som henger rett ned på en 40-åring - etc. Endret 19. september 2010 av Blondie65
Antlers Skrevet 19. september 2010 #18 Skrevet 19. september 2010 Jeg liker ikke de shortsene heller, men det jeg mente var altså helt alminnelige shorts i dongeri med strømper til. Det funker ihvertfall ikke, og jeg har bilder fra ungdomstiden som beviser det, huff...
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #19 Skrevet 19. september 2010 Jeg liker ikke de shortsene heller, men det jeg mente var altså helt alminnelige shorts i dongeri med strømper til. Ser ikke for meg at dongerishorts er fint med strømpebukse under.. Shorts med tweedaktig stoff og tykk strømpebukse kan derimot være veldig fint synes jeg. (Jeg er 24 år)
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #20 Skrevet 19. september 2010 Jeg kan synes det er pent om en har klassiske dress shorts, koksgrå eller svart, med svarte strømpebukser og ballerinasko eller støvletter med 2 cm hæl, og tilhørende klassisk cardigan eller lignende. Dongerishorts med strømpebukse er ikke pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå