Gå til innhold

En litt spesiell tur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ett spørsmål jeg må stille som anonym, fordi det er så flaut!:P

Jeg skal på en helgetur om ikke alt for lenge. Denne turen vil for det meste basere seg på sex med min elsker. Vi bor langt unna hverandre. Så han kommer i hvertfall til å være der på kveldene, om han ikke overnatter også!

Men når jeg booker hotellrom da, må jeg booke for to personer, eller holder det med en person?? :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man booker iht. antall senger man trenger. Hotellet legger seg ikke opp i om man har besøk på rommet under oppholdet.

Skrevet

Tusen takk for svar!:-)

Skrevet

Du booker enkeltrom eller dobbeltrom, avhengig av om det blir én eller to personer. Eller trippelrom for den saks skyld, dersom dere blir tre...

Skrevet

Siste svaret tolket jeg som helt motsatt som det første. Jeg drar jo, og sjekker inn alene! Må jeg da booke dobbeltrom bare fordi jeg har besøk der på kveldene???

Skrevet

Noen hotell liker ikke besøk, så ja, ville booket dobbeltrom for å være sikker. Slipper pinlige situasjoner og kan spise frokost sammen.

Avhenger av hotellet da, ring og hør?

Uansett koster ikke dobbeltrom mye mer...

Skrevet

Man booker iht. antall senger man trenger. Hotellet legger seg ikke opp i om man har besøk på rommet under oppholdet.

Hoteller er underlagt ganske drøye brann og sikkerhetsforskrifter og SKAL ha oversikt over antall personer som overnatter. De fleste hoteller tillater heller ikke besøk på rom etter et visst tidspunkt.

mao. TS, book for 2, ellers risikerer du at elskeren blir nektet adgang.

Skrevet

Hoteller er underlagt ganske drøye brann og sikkerhetsforskrifter og SKAL ha oversikt over antall personer som overnatter. De fleste hoteller tillater heller ikke besøk på rom etter et visst tidspunkt.

mao. TS, book for 2, ellers risikerer du at elskeren blir nektet adgang.

Som denne brukeren sier, og pass på at du bestiller et rom for to personer, og ikke bare et dobbeltrom, da en del bestiller dobbeltrom til 1 person.

Hilsen en streng resepsjonist som ikke tillater noen som helst ekstra på rommet etter 23.

Skrevet

Som denne brukeren sier, og pass på at du bestiller et rom for to personer, og ikke bare et dobbeltrom, da en del bestiller dobbeltrom til 1 person.

Hilsen en streng resepsjonist som ikke tillater noen som helst ekstra på rommet etter 23.

Da fører du en merkelig praksis. Bestiller du dobbeltrom er det selvsagt at du skal få ha to personer der - så lenge ikke noe annet er sagt/avtalt.

Skrevet

Da fører du en merkelig praksis. Bestiller du dobbeltrom er det selvsagt at du skal få ha to personer der - så lenge ikke noe annet er sagt/avtalt.

Da fører han praksisen som er vanligst blant de største hotellkjedene her i landet. At folk ikke leser betingelser/avtalevilkår og har feil forventninger er ikke noe nytt.

Skrevet

Har også vært resepsjonist og det er ganske klart at hotellet må få beskjed om hvor mange som overnatter på rommene. Dette har både med sikkerhet og økonomi å gjøre.

Skrevet

jeg jobber i reisebyrå og hvis vi booker hotell gjennom en av våre leverandører og booker dobbeltrom må vi legge inn to navn, eller evt. så må vi gi beskjed til hotellet at rommet bare skal brukes til en person. Jeg hadde selv en på overnatting en gang og der gikk brannalarmen... Så følg reglene til hotellet. Men ringer du direkte til hotellet så vil de nok (iallefall innenlands) bare spørre etter ett navn, så da trenger du bare å si at du trenger et dobbeltrom. Da er det ingen som bryr seg med hvem du deler rom med, men de vet antallet.

Gjest redstar
Skrevet (endret)

Book et dobbelrom(altså dobbelseng) men du trenger ikke opplyse dette at det "bor" en ekstra der,men han må betale frokosten selv.

Når min kjære er på jobb(og bor på hotell) er jeg som regel med, men det vet ikke hotellet:p

Men jeg betaler frokosten om jeg spiser den på hotellet, men ellers så er det ingen problem:)

Enjoy ur weekend:)

Endret av redstar
Skrevet

Den strenge resepsjonisten over her gjør bare jobben sin. Og det for din sikkerhet. I tilfelle brann er det viktig å vite hvor mange som befinner seg på hotellet. Kjedelig om hotellet tror det bor 100 personer over natten- at alle disse blir talt opp etter evakuering og ingen dermed søker etter de tre snikgjestene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...