Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med min kjæreste i snart et halvt år, og det nærmer seg bursdagen hans. På den ene siden sier han at han ikke liker å markere dagen, at han ikke ønsker seg noe gave (på sp.mål om hva han ønsker seg). Samtidig sier han at "ingen har arrangert noe for meg" når datteren spør om han skal ha selskap. Ikke noe rundt tall i år, og vi kjenner ikke hverandres familie så godt, så det er ikke aktuelt å organisere noe særlig. Men, selvfølgelig skal han få en gave! Jeg er veldig for gaver som kan gi en opplevelse/minne fremfor å pakke inn noe som er kjøpt bare for å kjøpe, men vet ikke hva jeg skal finne på... Han er veldig engasjert i fotball, men tror ikke jeg skal finne noe ift dette. Jeg tror heller ikke en gave a la Redd Barna etc er aktuelt. Mannen har god inntekt og lever et nokså stresset liv. IFt pris er jeg usikker på hvor mye jeg skal bruke, men har ingen heftig lønning, så det begrenser seg litt...

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Tja.. Er det noe du VET han trenger eller ønsker seg?

Skrevet

Vet han ønsker seg en type t-skjorte (ralph lauren), men det er så vidt jeg vet altfor dyrt... En del huslige ting han trenger, men føles ikke som aktuelle kjærestegaver... Kunne tenke meg å gi han en konsertbillett (for oss to sammen) el, men koster jo også fort litt... Får nok grave litt for å se om jeg finner noe av interesse:)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ok... da mener jeg, i fullt alvor, at du bør gi han en liten hyggelig ting. Ikke noe stort. En lommekniv eller noe slik. Lite og maskulint. En liten maglite f.eks. om han trenger noe slik.

Så topper du hele dritten med å gi han tidenes heftigste knull.

(Sex, spesielt vill sex, som gave er kraftig undervurdert).

Skrevet

Tidenes heftigste knull høres ut en bra "gave", vi har nemlig litt å gå på der føler jeg;)

Skrevet

Kanskje noe smått supporterutstyr til favorittklubben hans?

Skrevet

Litt supporterutstyr må jo gå an å få tak i ja;)

Skrevet

Hva med å lage en god middag, som dere spiser sammen, etterfulgt av en romantisk film eller kinobiletter?

Det trenger ikke å koste all verden, og i tillegg er det veldig koselig. :)

Parfyme trenger heller ikke å koste allverden, finnes mange gode til 300-400 kr :)

Skrevet

Vi koser oss alltid sammen med en film, så å gjøre litt ekstra ut av det høres ut som en god ide;)

Skrevet

Hvis jeg hadde gitt gubben "se en romantisk film" hadde han nok følt det som en straff istedet for en gave..

Skrevet

Hvis jeg hadde gitt gubben "se en romantisk film" hadde han nok følt det som en straff istedet for en gave..

Ja! :ler: det er så typisk råd på KG. Gi mannen din alt mulig en KVINNE ville satt pris på (og bli sur når han ikke gir det samme tilbake på hennes bursdag).

Skal dere se film sammen på bursdagen hans, så la det for gudsskyld være i en kategori som han syns er topp! Men når det er sagt - feire bursdag med å se film hjemme i stua?? Da må du i allefall ta ham med på kino.

Hvorfor ikke be inn barna(?) hans, evnt også foreldrene hans på en god middag du vet han liker, samt noe supporter-effekter og lovnad om at du skal bli med ham på neste fotballkamp?

Skrevet

Kanskje du skal respektere at han sier at han ikke ønsker seg noe....

Skrevet

Si at han ikke får noen gave om han ikke sier hva han ønsker seg. Det gjør jeg. :ler:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Si at han ikke får noen gave om han ikke sier hva han ønsker seg. Det gjør jeg. :ler:

Da hadde jeg aldri fått noen gave :cool: Som i og for seg er like greit.

Skrevet

Da hadde jeg aldri fått noen gave :cool: Som i og for seg er like greit.

Ja, ikke sant? :)

---

Jeg har dratt den "enten sier du hva du ønsker deg, ellers får du ingen gave" på mamma også. Hun fikk ingen.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja, ikke sant? :)

---

Jeg har dratt den "enten sier du hva du ønsker deg, ellers får du ingen gave" på mamma også. Hun fikk ingen.

Me like :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...