Gå til innhold

Når introduserer man kjæresten for sine foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid gikk dere før dere traff svigers og introduserte din kjære for dine foreldre? Mine foreldre vet en del om mitt nye forhold, men har ikke truffet han. Min kjæreste har det ikke så travelt med å treffe mine foreldre, og har også nokså lite kontakt med sin egen familie. Vi er begge fra små familier, og dette med at vi ikke har truffet hverandres foreldre plager meg ikke - er bare nysgjerrig på hvordan andre har opplevd dette;) Det skal sies at jeg har hilst på og tilbrakt en del tid sammen med hans datter og naboer/nærmeste venner, samt en del mer perifere venner. Han har truffet noen av mine venner, og er interessert i hvordan min søster, niese, foreldre etc har det.

Samtidig lurer jeg litt på tips til hvordan dette første møtet kan gjennomføres uten at det blir altfor stivt og nervøst. Jeg tror ikke dette er noe problem, men tar gjerne i mot tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møter foreldrene til kjærester når vi har vært sammen i noen måneder og har god kjemi sammen. Da er det greit å møte foreldrene hans!

Mine foreldre derimot, ønsker jeg ikke å ta med kjæresten med hjem til.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...