AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 jeg har kjøpt meg en såkalt pelsvest (fake selvsagt). den er kjempenydelig med en vanlig svart langermet tynn genser under. men hvordan bruker jeg den ute? jeg prøvde såvidt tidligere ikveld men den var kokvarm på kroppen mens armene mine frøs ihjel. den er i størrelse 42 og siden jeg er litt stor vil jeg se ut som en feit svartbjørn om jeg har en tykk tykk genser under pelsvesten... hvordan kan jeg style meg så jeg ser stilig ut i vesten men samtidig holder varmen også på armene?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 viss du syns du er for feit til og bruke pels vest så ikke bruk den please?
IdaEmilia Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Altså, hvis man bruker noen størrelser over "normalen" så er kanskje ikke pelsvest det rette plagget å investere i... Dessuten, hvis du skal bruke en tynn genser under, så sier det vel seg selv at det ikke kan være så fryktelig kaldt når du bruker den. Det burde vel være akkurat passelig temperatur;)
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Du kan jo forsøke langermet superundertøy under vesten og genseren? Stoffet er tynt, men det holder godt på varmen.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 jeg sier jo at en tynn genser under er for KALDT.... på armene. mens under vesten er det godt og varmt. men syns dere virkelig at vi som ikke bruker str 32-38 ikke bør bruke slike klær som gjør at man ser litt for polstra ut?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 jeg sier jo at en tynn genser under er for KALDT.... på armene. mens under vesten er det godt og varmt. men syns dere virkelig at vi som ikke bruker str 32-38 ikke bør bruke slike klær som gjør at man ser litt for polstra ut? det er jo opp til en selv å velge.
Antlers Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 jeg sier jo at en tynn genser under er for KALDT.... på armene. mens under vesten er det godt og varmt. men syns dere virkelig at vi som ikke bruker str 32-38 ikke bør bruke slike klær som gjør at man ser litt for polstra ut? Forsøk langermet superundertøy under en tynn genser alikevel. Om du investerer i et godt sett vil det ikke bli varmt under vesten, det er ikke slik det fungerer, det blir derimot en mer jevn og behagelig temperatur. 42 er en helt normal størrelse, men avhengig av muskelmasse, fordeling av kilo og din høyde kan du se ut som om du er alt fra direkte tynn til litt smålubben. Det som er det største problemet med en slik vest er store bryster. Har du det så bør du benytte en bh som får brystene til å se mindre ut (sports-bh eller minimizer). Det er evt. brystene som står i fare for å få vesten til å se ut som et telt på deg, ikke at du bruker størrelse 42. Et belte rundt livet, slik at du får markert midjen, kan også hjelpe.
Gjest Anjelika Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 jeg sier jo at en tynn genser under er for KALDT.... på armene. mens under vesten er det godt og varmt. men syns dere virkelig at vi som ikke bruker str 32-38 ikke bør bruke slike klær som gjør at man ser litt for polstra ut? Ikke hvis du skulle ha et ønske om å se slankere ut. Man kler jo automatisk på seg 10kg med pels. Kjenner til problematikken, en pelsvest kan egentlig bare brukes når det er en eller annen magisk temperatur hvor du ikke vil fryse på armene eller koke under vesten! Men når det blir litt kaldt så kan jo superundertøy eller lignende fungere. Det er forskjell på en tynn genser og en tynn genser liksom, polyester er iskaldt imens ull holder varmen bedre osv.
Gjest Violently Happy Skrevet 20. september 2010 #9 Skrevet 20. september 2010 jeg har kjøpt meg en såkalt pelsvest (fake selvsagt). den er kjempenydelig med en vanlig svart langermet tynn genser under. men hvordan bruker jeg den ute? jeg prøvde såvidt tidligere ikveld men den var kokvarm på kroppen mens armene mine frøs ihjel. den er i størrelse 42 og siden jeg er litt stor vil jeg se ut som en feit svartbjørn om jeg har en tykk tykk genser under pelsvesten... hvordan kan jeg style meg så jeg ser stilig ut i vesten men samtidig holder varmen også på armene? Kan du ikke ha sånn superundertøy under en tynnere genser, og så eventuelt sånne "armevarmere" (husker ikke hva det helt heter, men sånne som du trekker et godt stykke oppover armen). De har sånne på Esprit.
Gjest Tigress Skrevet 20. september 2010 #10 Skrevet 20. september 2010 (endret) Stikk i sykkelsjappa og kjøp lause ermer. Køddar ikkje. Endret 20. september 2010 av Tigress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå