Gjest silje Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Jeg er en jente på 26 som har forelsket meg i en 20 år gammel gutt. Vi har flørtet masse, og igår spurte han om vi skulle finne på noe. Men usikker på om jeg skal ta steget videre....Er dette en for stor aldersforskjell til å være sosialt akseptert? Han er muslim. Kanskje de ser annerledes på det også?
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Alder har ingen betydning når det er snakk om seks små år og voksne mennesker over 20. Men siden du selv bemerker at han er muslim, så ligger det noe der i deg. Og det bør du ikke overse dersom ting utvikler seg. Forøvrig; lykke til!
Piggy Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Synes du bare skal kjøre på jeg! Kanskje funker det, kanskje funker det ikke. Alle mennesker er forskjellige, så 6 år gjør ikke den helt store forskjellen uansett. Religion kan være en utfordring, men mest sannsynlig går det også fint - du kommer sikkert til å lære mye spennende om om muslimer Om dere finner ut at det funker, og dere vil være sammen - så løser det sosiale seg også
Gjest silje Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Takk for svar:) Ja har bare lyst til å kjøre på jeg også, men må jo innrømme jeg er litt betenkt. Jeg bemerker at han er muslim fordi jeg tenker at de kanskje ser annerledes på det? Jeg har ikke noe imot at vi har forskjellige religioner, det er bare spennende synes jeg. Men det er mye fordommer ute og går.
I Grosny Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Takk for svar:) Ja har bare lyst til å kjøre på jeg også, men må jo innrømme jeg er litt betenkt. Jeg bemerker at han er muslim fordi jeg tenker at de kanskje ser annerledes på det? Jeg har ikke noe imot at vi har forskjellige religioner, det er bare spennende synes jeg. Men det er mye fordommer ute og går. Hvius du respekterer han fullt ut, og ikke tror du er mammaen hans, så kan det gå bra.
IdaEmilia Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Aldersforskjellen mellom dere er så liten at det burde ikke regnes som aldersforskjell i det heletatt... Dessuten, alder har ingen betydning. Gjør det du føler er rett for deg:)
Gjest gjest Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Hvius du respekterer han fullt ut, og ikke tror du er mammaen hans, så kan det gå bra. Hehe ja kanskje sånn muslimene ser på det.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #8 Skrevet 19. september 2010 Eg kjenner meg litt igjen, eg var også litt "betenkt" før eg og min kjære blei i lag, han er seks år yngre enn meg, men no har vi vore saman i snart fire år, og aldersforskjelen gjer seg kun gjeldande når vi diskuterer minner frå barne-tv Lukke til!
Rosalie Skrevet 19. september 2010 #9 Skrevet 19. september 2010 At han er yngst spiller ingen rolle. At han er muslim, derimot, hadde fått meg til å trekke meg unna.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #10 Skrevet 19. september 2010 Jeg synes det er fint å høre om aldersforskjell "den gale veien". Bra at verden utvikler seg. Dra ut og ha det gøy med han du Jeg er en jente på 26 som har forelsket meg i en 20 år gammel gutt. Vi har flørtet masse, og igår spurte han om vi skulle finne på noe. Men usikker på om jeg skal ta steget videre....Er dette en for stor aldersforskjell til å være sosialt akseptert? Han er muslim. Kanskje de ser annerledes på det også?
Careface Skrevet 19. september 2010 #11 Skrevet 19. september 2010 Står det ikke I Koranen at Mohammed giftet seg med en mye eldre dame?
Gjest Thefainter Skrevet 19. september 2010 #12 Skrevet 19. september 2010 Jeg er en jente på 26 som har forelsket meg i en 20 år gammel gutt. Vi har flørtet masse, og igår spurte han om vi skulle finne på noe. Men usikker på om jeg skal ta steget videre....Er dette en for stor aldersforskjell til å være sosialt akseptert? Han er muslim. Kanskje de ser annerledes på det også? Denne aldersforskjellen er jo usynlig Om muslimer ser annerledes på det? Han ba deg jo ut, så han har ikke noe imot det tydeligvis GO FOR IT!!
Gjest brutal_mann Skrevet 19. september 2010 #13 Skrevet 19. september 2010 Muslim er nok et større problem enn at han er 20...
Gjest silje Skrevet 19. september 2010 #14 Skrevet 19. september 2010 Muslim er nok et større problem enn at han er 20... Ts igjen. Det er dette vennene mine sier også. "Ha det gøy så lenge det varer, men det kommer ikke til å holde". Men alle muslimer er vel ikke like? Dette er jo en gutt med en fantastisk personlighet, bare så synd at han er en del yngre...
Gjest brutal_mann Skrevet 19. september 2010 #15 Skrevet 19. september 2010 Ts igjen. Det er dette vennene mine sier også. "Ha det gøy så lenge det varer, men det kommer ikke til å holde". Men alle muslimer er vel ikke like? Dette er jo en gutt med en fantastisk personlighet, bare så synd at han er en del yngre... Kommer an på. Hva er hans kulturelle bagasje? Mao, hvilken nasjon er han fra?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #16 Skrevet 19. september 2010 Det er ikke sikkert det er så farlig at han er muslim, det kommer litt an på hvor religiøs han er. Hvis han har fin personlighet og du liker han, så drit i alderen
Gjest silje Skrevet 19. september 2010 #17 Skrevet 19. september 2010 Kommer an på. Hva er hans kulturelle bagasje? Mao, hvilken nasjon er han fra? Foreldrene kommer fra Albania, men han er født og oppvokst i Norge.
Gjest brutal_mann Skrevet 19. september 2010 #18 Skrevet 19. september 2010 Foreldrene kommer fra Albania, men han er født og oppvokst i Norge. Ok... Får håpe han ikke er for albansk da... Albansk kultur, menneskesyn og kvinnesyn er ikke mye å skryte av. Ei heller albansk forhold til ærlighet. Om fyren insisterer på islamske skikker ville jeg styrt langt unna.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2010 #19 Skrevet 19. september 2010 Jeg synes det er for mye aldersforskjell for meg. Jeg er 25 og ville ikke vært sammen med en som er yngre enn 23. Kanskje ikke forskjellen er så synlig i starten, men den kommer nok. Når det gjelder religion trenger ikke den spille stor rolle. Mange albanere er muslimer, men like praktiserende som de fleste nordmenn er til kristendommen. Man tror egentlig ikke på noen Gud, man drikker, man har sex før man er gift osv. At han er albaner derimot. Ville fått meg til å rygge vekk... Husk forresten at mange albanere helst vil gifte seg med en albansk prektig jomfu når den tid kommer. Sorry for litt offtopic: Ok... Får håpe han ikke er for albansk da... Albansk kultur, menneskesyn og kvinnesyn er ikke mye å skryte av. Ei heller albansk forhold til ærlighet. Hvorfor er albaneres forhold til ærlighet så rufsete som det er? De lyver faen meg så de tror det selv mange av dem. Hvor mange andre som tror på det de lirer av seg er heldigvis mer diskutabelt... Det har vist seg at absolutt alle albanerne jeg har vært bort er noen falske banditter! Og nei, jeg er ikke blant de som har en typisk personlighet som tiltrekker seg uærlige, fæle mennesker. Jeg har møtt mange forskjellige folk, fra mange forskjellige land. Både som er født og oppvokst i Norge og i andre land. Alle fra ett land er ikke like, men med albanere slår det jaggu aldri feil.
Gjest kaprifolen Skrevet 19. september 2010 #20 Skrevet 19. september 2010 Står det ikke I Koranen at Mohammed giftet seg med en mye eldre dame? Det står også at favorittkona hans var Aisha, som han "forelsket" seg i da hun var 6 år. Men de ventet HELT til hun var 9 år og kjønnsmoden før de giftet seg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå