blomsterhav Skrevet 18. september 2010 #1 Del Skrevet 18. september 2010 Årets adventskalender skal bestå av et lite glass med noe godt hver dag Problemet er bare at jeg ikke har peiling på hva som er godt, og ikke har lyst til å bli sittende å drikke et glass med noe jeg ikke liker hver dag Har dere forslag til hva jeg bør putte på adventskalenderflaska? Jeg synes f.eks bailys er ok, men er ikke så glad i det søte kombinert med fløte. Ser for meg at jeg kanskje liker fruktlikører? Men er neimen ikke sikker... Forslag tas imot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #2 Del Skrevet 18. september 2010 Hvis du liker appelsin vil du kanskje like Cointreau? Amarula minner litt om Bailey synes jeg, men amarula lages av marulafrukten, som vokser i Afrika. Den inneholder fløte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomsterhav Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er cointreau søtt? Andre anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swirly Skrevet 3. oktober 2010 #4 Del Skrevet 3. oktober 2010 tia maria, dooley's, hot`n sweet, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #5 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kan sterkt anbefale Disaronno Amaretto! Smaker jul (mandler, marsipan, søtt, ...) lang vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå