Monica1968 Skrevet 19. september 2010 #21 Skrevet 19. september 2010 Jeg bor i Bergen, hvor jeg er født og oppvokst. Trives veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #22 Skrevet 19. september 2010 Har lenge tenkt på Tønsberg som et alternativ til Oslo. Eller en lignende mindre by i østlandsområdet. Men har ikke tilknytning til noen steder og har derfor ikke ikke somlet meg til å "ta steget" (eller velge et sted). Har vært et par ganger i Tønsberg og liker inntrykket jeg fikk. Er det lett å være innflytter der? Lett å bli kjent med folk?
Gjest Opus Skrevet 19. september 2010 #23 Skrevet 19. september 2010 Har lenge tenkt på Tønsberg som et alternativ til Oslo. Eller en lignende mindre by i østlandsområdet. Men har ikke tilknytning til noen steder og har derfor ikke ikke somlet meg til å "ta steget" (eller velge et sted). Har vært et par ganger i Tønsberg og liker inntrykket jeg fikk. Er det lett å være innflytter der? Lett å bli kjent med folk? Folk er som regel veldig imøtekommende og greie, jeg prater titt og ofte med fremmede og nyinflyttede og virker ikke som om det er noe problem å få seg nye venner og bekjentskaper for nyinflyttene
Inx Skrevet 19. september 2010 #24 Skrevet 19. september 2010 Lambertseter i Oslo og ja jeg går alltid med et jernrør i baklomma "just in case" etter å ha blitt inspirert av terkel i knipe
Gjest Pippelipp Skrevet 19. september 2010 #25 Skrevet 19. september 2010 Bor ikke i Norge lenger, men bodde lenge i Oslo og trivdes utrolig godt
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #28 Skrevet 22. november 2010 Bor i den stinkende grøfta øst for Hamar, bedre kjent som Elverum. Jo før jeg får kravlet meg ut av dette hølet jo bedre! 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #31 Skrevet 22. november 2010 Oslo på 11. året. Ikke herifra, men etter disse årene kan jeg ikke tenke med å bo noe annet sted. Oslo har "alt"
Christina_ Skrevet 22. november 2010 #32 Skrevet 22. november 2010 (endret) Oslo Endret 17. desember 2010 av Christina_
HedvigR Skrevet 22. november 2010 #33 Skrevet 22. november 2010 Endelig fått flytta tilbake til Trondheim, byen i mitt hjerte <3 Før bodde jeg i Østfold... ikke helt mitt type sted
Gjest Eventyr3 Skrevet 22. november 2010 #35 Skrevet 22. november 2010 oslooooooooooo. og til dere fra lamberseter. ryktene sier at dere er "lam-bæsj etere". haha neida. fjortiz vits. peace.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå