Gå til innhold

Hvor i landet bor du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som overskriften sier...:

Hvor i landet bor du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved vannet, skogen OG fjellet. Akkurat her jeg ble født :)

Skrevet

Oslo, dessverre.

Gjest Violently Happy
Skrevet

Oslo, dessverre.

"Dessverre"??? <.<

Elsker Oslo jeg. <3 ^^

Skrevet

"Dessverre"??? <.<

Elsker Oslo jeg. <3 ^^

Jøss, da er vi altså to mennesker med ulik subjektiv oppfatning.

Hva skjer med verden.. :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Oslo. Født og oppvokst. Trives.

Skrevet

Ved fjorden, vann, skogen, fosser, koller "småe fjell", åkere, bondegårder, resturanger, butikker av alle slag, sentre, kino, teatere, tivoli, badebassenger og masse annet og dette er altså Oslo <3333333333333 Oslo i mitt hjerte <333 :rødme:

Skrevet

"Dessverre"??? <.<

Elsker Oslo jeg. <3 ^^

Enig med deg, Oslo er det beste stedet ;) De som ikke liker Oslo har virkelig ikke sett hele Oslo. Oslo har foreksempel flott natur.

Skrevet

Bergen. :rødme:

(Ikke innfødt. ;) )

Skrevet

Enig med deg, Oslo er det beste stedet ;) De som ikke liker Oslo har virkelig ikke sett hele Oslo. Oslo har foreksempel flott natur.

Hehe. Innsiden av fengslene er vel bortimot det eneste jeg ikke har sett av Oslo, men om du er sånn at du mener alle som synes noe annet enn deg tar feil så be my guest :fnise:

Skrevet

Oslo her også.

...og stortrives med det.

Skrevet

Har bodd mange år i Oslo jeg. Forsåvidt greit, men kunne aldri tenkt meg å flytte tilbake!! Nå bor jeg i Tønsberg hvor jeg trives ti ganger bedre :jepp:

Skrevet (endret)

Har bodd mange år i Oslo jeg. Forsåvidt greit, men kunne aldri tenkt meg å flytte tilbake!! Nå bor jeg i Tønsberg hvor jeg trives ti ganger bedre :jepp:

Jeg har bodd i tønsberg før jeg også ;) Fin by, men det jeg savna med Tønsberg var vann man kan bade i, altså ferksvann. flotte ski løyper som man har i oslo rundt omkring, og mange flotte steder i skogen. Tønsberg har jo skiløype, og skog det også, men ikke like flott som i Oslo ;) Og tønsberg har bare en stor akebakke men Oslo har MANGE akebakker, og det er mye gøyere i Oslo på 17 mai. Jeg savna å vinke til kongen og jeg syns det er mere liv i oslo sentrum både på 17 mai og til vanlig :)

Endret av Caylee
Skrevet

Jeg har bodd i tønsberg før jeg også ;) Fin by, men det jeg savna med Tønsberg var vann man kan bade i, altså ferksvann. flotte ski løyper som man har i oslo rundt omkring, og mange flotte steder i skogen. Tønsberg har jo skiløype, og skog det også, men ikke like flott som i Oslo ;) Og tønsberg har bare en stor akebakke men Oslo har MANGE akebakker, og det er mye gøyere i Oslo på 17 mai. Jeg savna å vinke til kongen og jeg syns det er mere liv i oslo sentrum både på 17 mai og til vanlig :)

Vann å bade i? Er jo mange steder å bade i tønsberg. Mange flotte lysløyper, kanskje ikke så store og "fantastiske" som i Oslo, men Tønsberg er en liten by, Oslo er hovedstaden, så man kan nesten ikke forvente annet :)

Jeg bor i Tønsberg, har alltid bodd her og kommer alltid til å bo her. Elsker Tønsberg, syntes det er den flotteste byen i hele Norge og jeg syntes så og si alt med hele byen er fantastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...