Gå til innhold

Blokkere/slette x`er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du blokkert/slettet en eller flere x`er på facebook?

Jeg vurderer å blokkere en KRONIDIOT av en x på facebook, men er usikker på om det er så lurt eller ikke. Jeg ble forelsket,på nytt,og det hele endte bare i en sørgelig røre hvor jeg ble holdt på gress,gitt forhåpninger til,og rett og slett lurt. Jeg er verken sint eller irritert,bare oppgitt og begyner å se det komiske i det hele. :)

Men, så har han åpen profil på facebook slik at jeg kan gå inn å se.Og selv om jeg ikke dermed sagt vil,så kan jeg bli for nysgjerrig noen ganger. :P Vi er og blir ferdige med hverandre, og selv om HAN faktisk IKKE klarer å gi seg denne gangen, vil ikke JEG ha mer med han å gjøre.Så, det blir kanskje dumt å blokkere han,for da tror han sikert jeg er grinete for et eller annet, men jeg vil bare markere,en gang for alle, at jeg ikke gidder!

Så,drite i det,eller blokkere!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg ser det er det mye bedre å ha de bedritne og utro eksene på vennelisten slik at de nå i dag ser hvor utrolig mye bedre livet mitt ble etter at jeg dumpet de. Jeg vet flere av de angrer og gjerne skulle hatt meg tilbake, istedet sitter de der på facebook og ser på feriebilder av meg og gutten i mitt liv samt gleden over den voksende magen min ;)

Skrevet

Smart :) Men jeg og min x er ikke på hverandres vennelister i utgangspunktet.Ikke vært det siden det ble slutt første gang for noen år siden. Ikke planer om å bli det heller,om han skulle legge meg til!

ts

Skrevet

Nei, ser ikke vitsen. Hvis jeg ikke bryr meg om personen, så bryr jeg meg ikke.

Skrevet

Jeg syns det er en flott ting å slette ekser på Facebook. Hva de gjør med livene sine er meg revnende likegyldig, og dermed trenger jeg ikke å ha denne personen i mitt liv på noen måte overhodet.

Skrevet

Er framleis venn med eksen min på facebook, men har gjort det slik på innstillingane at statusmeldingane, bileta han legg ut osv ikkje viser i min news feed. Var veldig greitt etter bruddet(eg som slo opp, men han blei ein totalt freak i ettertid), for då blei eg ikkje minna på hans eksistens på facebook :P

Skrevet

Jeg har ikke alle eksene mine som venner på facebook. En av dem er jeg venner med fortsatt. De andre snakker jeg med av og til. Men som regel de som tar kontakt med meg.

Skrevet

Har ikke fjesbok profil lengere, så det slipper jeg å tenke på. Men ja, jeg ville blokkert/fjerna x'er.

Jeg har også kastet og slettet bilder og fjernet kontaktinformasjon fra mobilen min og lignende. Synes det er det eneste som fungerer, få dem fullstendig ut av systemet. Hvorfor skulle jeg ha noe som minner om noen jeg helst vil glemme...

Skrevet

Han er slettet, borte vekk. Jeg har gjort profilen min usøkbar, så han finner meg heller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...