AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Er det noen her som har blitt gravide med en gift mann som far til barnet? Beholdt du barnet? Hvordan gikk det med deg, barnet og forholdet til faren (og kona hans..)? Håper å høre andres erfaring, jeg hadde satt stor pris på det.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 oi da, regner med at du har havnet i den situasjonen. Den mest sårbare situasjonen for et barn som kom til verden gjennom utroskap å barnet blir alene i oppveksten uten far. Du spør jo om erfaringen, men jeg har aldri gjort det. Jeg er elskerinnen til de single, men du får ha lykke til med det som skjer fremover nå. Ta de riktige valgene, følg fornuften, la fornuften å følelsene/tankene du har samsvare med det du faktisk blir å velge abort er ikke farlig, kvinner gjør det flere ganger tydeligvis. spurte helsesøster her om dagen, så hva er vitsen med pilla da egentlig...
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Tusen takk til deg som har svart seriøst og på det jeg spurte om. Jeg håper det er flere som kan komme med råd og erfaringer.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Tusen takk til deg som har svart seriøst og på det jeg spurte om. Jeg håper det er flere som kan komme med råd og erfaringer. Dette tror jeg faktisk ikke du får så mange erfaringer fra andre om. For det er ganske søkt.. De fleste vil helst unngå å havne i en slik setting, og jeg tror abort er bortimot obligatorisk for de få som gjør. Og at man derfor ikke hører om det. Om du sitter gravid med en gift mann, hvis kone ikke vet noe. Så er du å regne som HELT alene om dette. Det finnes ingen fasitsvar, det er X antall mulige endinger på dette. 1. Han blir glad, dumper kona og blir sammen med deg. (Lite trolig, de fleste som bedrar kona er ute etter spenning, ikke enda en kone å kjede seg ihjel med) 2. Han blir rasende og forlanger abort. 3. Han blir myk og forsøker å lokke/narre deg til abort. 4. Han gir klar beskjed om at får du den ungen så er du ute av livet hans for evig og han stiller ALDRI opp for barnet. 5. Kona får greie på det og lager et satans leven, truer deg, forlanger 50/50 omsorgsdeling fra dag 1. 6. Hun legger deg totalt for hat og sørger for at han får et sånt helvete at han ikke tør noe annet enn å gjøre som hun vil. 7. Hun kaster ham rett ut av huset og skiller seg på flekke, OK dersom det var noe slikt han hadde tenkt seg. IKKE OK dersom han flipper og gjør alt for å få henne tilbake. 8. Kona totaldumper han, driter fullstendig i deg. Og han sitter der alene fordi han ikke egentlig bryr seg om deg. Da får du kanskje hjelp med ungen i det minste.. Osv osv. Sjanseløst å si noe om hva som skjer, bortsett fra at sansynligheten for one big happy family er lik en snøballs sjanse i helvete.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 Jeg har gjort det -det vil si, det var en ex som hadde fått seg ny dame, men mellom oss var det bare et engangstilfelle der og da. Jeg tok abort -men det hadde jeg nok gjort uavhengig av situasjonen på det tidspunktet. Min ville nok støttet meg om jeg ikke hadde tatt det bort -men hadde/har ingen ønsker om barn på en stund, og alenemor hadde iallefall vært totalt umulig for meg både økonomisk og psykisk den gangen.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Det har ikke skjedd meg, men har hørt om ei venninne til ei venninne som det skjedde med. Har ikke alle detaljene, men hun valgte å beholde barnet da hun innså at hun ønsket seg et barn. Hun innså samtidig at tiden gikk og hun kanskje ikke ville finne en ledig fyr som kunne bli far. Men jeg tror også at hun ikke stilte noen krav til mannen som ble far. Hun valgte å bli alenemor. Tror de har det fint i dag. Selvfølgelig blir barnet "frarøvet" en far på denne måten, men det vil jo ikke være det eneste barnet som mangler en far. Det finnes da nok av fedre som bare forsvinner også. Lykke til til TS dersom du er i denne situasjonen!
Furstina Skrevet 19. september 2010 #8 Skrevet 19. september 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
Kosemose Skrevet 19. september 2010 #9 Skrevet 19. september 2010 (endret) Selvfølgelig blir barnet "frarøvet" en far på denne måten, men det vil jo ikke være det eneste barnet som mangler en far. Det finnes da nok av fedre som bare forsvinner også. Lykke til til TS dersom du er i denne situasjonen! At det finnes flere barn i samme situasjon gjør da ikke saken bedre... Endret 19. september 2010 av Kosemose
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #10 Skrevet 19. september 2010 Jeg kjenner til en slik situasjon. Han ble hos kona, fikk flere barn med henne og har svært liten kontakt med barnet han fikk utenom. Ingen drømmesituasjon for noen av dem.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #11 Skrevet 19. september 2010 Wii, erfaring erfaring erfaring. Hadde et seksuelt forhold med en mann jeg tydeligvis ikke kjente så alt for godt. Han fortalte aldri til meg at han var gift, så jeg visste liksom ikke at han var utro heller. Men plutselig en dag så satt jeg der med en test i hånda, som lyste GRAVID. Joda, dette måtte jo fortelles til den kommende far. Han tok det på en merkelig måte... han krøp til korset, innrømmet at han var gift og hadde to barn fra før..... Nå er han skilt fra kona, og vi deler på omsorgen for vår 4 år gamle datter..
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2010 #12 Skrevet 19. september 2010 At det finnes flere barn i samme situasjon gjør da ikke saken bedre... Jeg er enig i at det ikke er en drømmesituasjon å bli "farløs" fra starten av, men det har da blitt folk av slike barn også. Jeg kjenner et barn hvor far forsvant ut av bildet ganske tidlig, men ikke så tidlig at barnet ikke ble kjent med far. Kanskje det er verre å vite at det finnes en far der ute som plutselig ikke vil kjenne deg mer. Mor til dette barnet har nå fått seg samboer som barnet nå ønsker å kalle pappa fordi h*n har fått så god kontakt. Hilsen gjest som ble sitert av Kosemose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå