AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #1 Del Skrevet 18. september 2010 Hvorfor har Peppes Pizza også en barnemeny https://www.peppes.no/pp08/app/?wicket:interface=:2:::: Barn spiser da vel pizza? Hvis ikke, går man da på peppes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. september 2010 #2 Del Skrevet 18. september 2010 De har andre retter til voksne også vet du Så det er mindre porsjoner av pastarettene osv, slik at det er billigere for barn hvis de skal ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 18. september 2010 #3 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg har ofte gått på Peppes med barn fordi barna syns det er morsomt å ha en egen liten pizza. Så kan vi voksne bestille en stor en med karri og peantter og alt mulig mens ungene får det de liker, enkel pizza med kun skinke og ost på. Selvflgelig kan ungene spise av den store pizzaen, det er bare ikke like stor stas med det på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #4 Del Skrevet 18. september 2010 Så de har egne pizzaer for barn? Det er jo greit og forståelig. Men så at det var barnemnyer med pasta og slikt (ikke pizzaer) og det var det jeg synes var litt rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. september 2010 #5 Del Skrevet 18. september 2010 Det er jo ikke rart at de har pastarettene o.l. som barneretter når de har det til voksne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #6 Del Skrevet 18. september 2010 Skjønner ikke hvorfor det er rart, jeg. Er vel bare bra de har noe annet på menyen også, slik at f.eks. en familie kan gå dit sammen selv om en eller flere ikke vil ha akkurat det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #7 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg så ikke at de solgte det til voksne også. Synes det var rart at en pizzarestaurant har pasta som barnemeny, men visste ikke før nå at de også har det til voksne så det var visst ikke rart av likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skoeska Skrevet 18. september 2010 #8 Del Skrevet 18. september 2010 Er jo ikke sikkert hele familien liker pizza da, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå