Nettiefy Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Hei Jeg skal være fadder til ei lita jente i oktober Men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Jeg vil kjøpe noe personlig, siden jeg er fadder liksom. Håper noen kan komme med noen fine forslag?? Hva kjøpte dere i en barnedåp?
Ella* Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 (endret) Jeg vet ikke hvilken prisklasse du tenkte på, men her er noen forslag: Barneservise (kopp, skål, asjett, finnes i mange prisklasser) Barnebestikk (for eks. Hardangerbestikk eller sølv) Dåpsfat + gavekort på gravering (Lurt å ikke gravere først, i tilfelle de vil bytte). Eventyrbøker Tursekk for barn, evt. annet turutstyr Rørospledd Bunadsølje Smykkeskrin Det var det jeg kom på i farten, er sikkert mange andre gode ideer! P.S. Det er skrevet mye om dette før, du kan prøve søkefunksjonen. Selv kjøpte jeg barneservise fra Porsgrund og barnebestikk fra Hardangerbestikk når jeg var fadder, det ble ca. 500 kr. Foreldrene ønsket noe de kunne bruke, og ikke ting som sølvkopp, dåpsattestholder og andre "støvsamlere" Endret 18. september 2010 av Ella*
Hecubaa Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Kjøp fargestifter og et fint "album" som dåpsbarnet kan tegne i etterhvert som hun blir stor
Oktobermamma Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 Vi ønsker oss dette til jenta vår: http://www.barnaspersonligeverden.no/personlige-pledd-c224.html
Jade Skrevet 18. september 2010 #7 Skrevet 18. september 2010 Dåpsfat synes jeg er fint. Når vi har kjøpt det, så har vi avtalt det med foreldrene først, og fått det gravert. Ofte med gavekort på gravering, så blir det aldri gjort.
Nettiefy Skrevet 19. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2010 Vi ønsker oss dette til jenta vår: http://www.barnaspersonligeverden.no/personlige-pledd-c224.html Jeg så faktisk på den i går Den var utrolig fin :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå