Gå til innhold

For lite sex med samboer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei kvinneguiden

Jeg har bodd med min samboer i over ett år nå, og hun har gradvis og til tider vært ganske uinteressert i sex. Hver eneste gang vi har sex er det alltid jeg som initierer det, så hver gang hun ikke er interessert er det selvfølgelig jeg som blir skyvet bort. I og med at hun aldri initierer sex(jeg kan huske bare to ganger så lenge vi har vært sammen at hun har initisert sex) kan jeg ikke huske en eneste gang hvor jeg har vært avvisende for henne.

Vi har et fint og åpent forhold og er veldig fysiske med hverandre omtrent hele dagen. Jeg tar på henne og gir henne kompliment i fleng, og får tilbake. Alikevel er emnet om sex enormt frustrerende om dagen. Før var vi mer intense og det bare "skjedde", når som helst. Nå om dagen virker det som om sex kun skjer før vi sovner, når vi legger oss. Når vi først har sex så er det bra, og jeg sørger for å gi minst en orgasme. Jeg tilbyr også å gi oral sex, som alltid faller i smak nå det skjer. Har aldri ikke greid å gi henne orgasme med oral sex.

Det er enormt frustrerende for meg å være den eneste som viser noe som helst tegn for å behøve sex, og jeg begynner rett og slett å gå lei av å være så seksuelt inaktiv, for ikke å nevne at det begynner å bli litt uutholdelig å bli avvist 5-8 ganger i uka. Senest for noen dager siden var jeg veldig kåt, og ventet henne hjem om ca 30-45 minutter. Istedet for å vente bestemte jeg meg for å onanere istedet, for jeg gadd ikke vente på henne, fordi jeg var omtrent 95% sikker på at hun ikke var i humør.

Jeg har aldri hatt noe som helst problemer med å "få damer" og lurer på om jeg kanskje kan introudsere muligheten for å ha fler sexpartnere andre enn henne. Jeg elsker henne høyt, men jeg er utrolig bekymret for fremtiden med tanke på nåtidens tilstand, og at vi bare er 21 og 22 år! skal ikke dette liksom være høydepunktet av sex karriæren?

Vi har snakket om det før, og hun sier at hun ikke har så veldig høyt sex behov. jeg vil være veldig forsiktig med å diskutere det for mye, da jeg ikke tenner noen ting på at hun eventuelt skulle gi mer oral sex som en slags tjeneste til meg, eller ha sex oftere bare fordi jeg vil det. Jeg vil ikke snakke for mye med henne om det også fordi jeg ikke vil gi meg selv følelsen av at når vi har sex så er det bare fordi at hun vet at jeg vil. Jeg er flink til sex, jeg nyter det veldig mye og jeg elsker å dele intime stunder hvor begge parter er glade. "tjeneste sex" ville være ekstremt turn-off.

Jeg er utrolig oppgitt og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg elsker henne virkelig, så å bare dra fra henne er ikke aktuelt. Jeg prøver bare å finne ut av den beste fremgangsmåten uten å tråkke på noen sine følelser for mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kvinneguiden

Jeg har bodd med min samboer i over ett år nå, og hun har gradvis og til tider vært ganske uinteressert i sex. Hver eneste gang vi har sex er det alltid jeg som initierer det, så hver gang hun ikke er interessert er det selvfølgelig jeg som blir skyvet bort. I og med at hun aldri initierer sex(jeg kan huske bare to ganger så lenge vi har vært sammen at hun har initisert sex) kan jeg ikke huske en eneste gang hvor jeg har vært avvisende for henne.

Vi har et fint og åpent forhold og er veldig fysiske med hverandre omtrent hele dagen. Jeg tar på henne og gir henne kompliment i fleng, og får tilbake. Alikevel er emnet om sex enormt frustrerende om dagen. Før var vi mer intense og det bare "skjedde", når som helst. Nå om dagen virker det som om sex kun skjer før vi sovner, når vi legger oss. Når vi først har sex så er det bra, og jeg sørger for å gi minst en orgasme. Jeg tilbyr også å gi oral sex, som alltid faller i smak nå det skjer. Har aldri ikke greid å gi henne orgasme med oral sex.

Det er enormt frustrerende for meg å være den eneste som viser noe som helst tegn for å behøve sex, og jeg begynner rett og slett å gå lei av å være så seksuelt inaktiv, for ikke å nevne at det begynner å bli litt uutholdelig å bli avvist 5-8 ganger i uka. Senest for noen dager siden var jeg veldig kåt, og ventet henne hjem om ca 30-45 minutter. Istedet for å vente bestemte jeg meg for å onanere istedet, for jeg gadd ikke vente på henne, fordi jeg var omtrent 95% sikker på at hun ikke var i humør.

Jeg har aldri hatt noe som helst problemer med å "få damer" og lurer på om jeg kanskje kan introudsere muligheten for å ha fler sexpartnere andre enn henne. Jeg elsker henne høyt, men jeg er utrolig bekymret for fremtiden med tanke på nåtidens tilstand, og at vi bare er 21 og 22 år! skal ikke dette liksom være høydepunktet av sex karriæren?

Vi har snakket om det før, og hun sier at hun ikke har så veldig høyt sex behov. jeg vil være veldig forsiktig med å diskutere det for mye, da jeg ikke tenner noen ting på at hun eventuelt skulle gi mer oral sex som en slags tjeneste til meg, eller ha sex oftere bare fordi jeg vil det. Jeg vil ikke snakke for mye med henne om det også fordi jeg ikke vil gi meg selv følelsen av at når vi har sex så er det bare fordi at hun vet at jeg vil. Jeg er flink til sex, jeg nyter det veldig mye og jeg elsker å dele intime stunder hvor begge parter er glade. "tjeneste sex" ville være ekstremt turn-off.

Jeg er utrolig oppgitt og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg elsker henne virkelig, så å bare dra fra henne er ikke aktuelt. Jeg prøver bare å finne ut av den beste fremgangsmåten uten å tråkke på noen sine følelser for mye.

Vell - er ganske vanlig at de yngste kvinnene på 20 har lavere sexlyst enn de litt eldre , men fortsatt unge kvinnene 25 + + og eldre kvinner har vanligvis større sexlyst , mer selvtillitt og sexuell erfaring - og dette gir selvfølgelig mer og bedre sex , og bedre sexlyst . I tillegg starter disse unge kvinnene ( 20 år ) sin sexuelle " karriere " samtidig som de begynner på p- piller ...som dreper sexlysten for mange . Svært dårlig start på sexlivet deres spør du meg .Da p-piller inneholder hormoner som gir enda lavere sexlyst og derfor vansker med å tenne skikkelig og bli " naturlig våt " uteblir helt hos noen p-pillebrukere .Da mange p-pillebrukere opplever problemer med redusert utflod og tørt underliv ... . Dermed kan sex bli " vanskelig " når disse yngste har alle odds imot seg til å ha god sex . Eks liten erfaring og selvsikkerhet , redusert lyst pga det + enda mindre lyst når de starter på p-piller , de får dårlige erfaringer med sex , forde de har sex når de egentlig ikke er skikkelig tent pga press fra kjæreste kanskje osv .Og så havner de i en ond sirkel hvor sex blir lite lystbetont og man opplever lav eller ingen lyst i det hele tatt .Og noe man helst vil unngå å ha for ofte . Vell - hva med å skifte prevensjon ? At DU bruker kondom en stund ? Kanskje sexlysten øker eller blir forbedret når hun slipper å gå på kunstige hormoner .Prøv det først .

Prøv å snakk med henne om p-pillers bivirkninger - en av de er redusert sexlyst , vansker med å tenne og problemer med å bli opphisset og våt ( klar for samleie ) Som sagt - å ha samleie uten å være klar for det , våt og lubrikert underliv - er ubehagelig rett og slett .Og ikke godt . Hvis hun får tilbake mer sexlyst og opplever så god sex ....vil hun nok få oftere lyst på sex fremover .

Hvis det ikke hjelper å slutte på p-pillene , og bedring av sexlysten hennes på noen mnd . Så er hun muligvis bare født med lav sexlyst, og er lite intrisert i det .Og da må du enten akseptere det - eller rett og slett bytte dame . Kanskje en litt eldre dame ? Noen få år eldre enn deg selv ..24 - 25 ...?. Sexlysten stiger ofte - i takt med kvinnens alder . Med kvinner er det ofte motsatt. Jo eldre de blir og jo raskere den biologiske klokken begynner å tikke , jo sterkere blir sexlysten .

Mange kvinner opplever først sterk sexlyst fra og med 27 års alder og utover ...Så trøst deg med at du får sikkert bra sexliv ..når du selv blir eldre og kvinnene likeså i ditt liv .

Gjest MikeWaters
Skrevet

og lurer på om jeg kanskje kan introudsere muligheten for å ha fler sexpartnere andre enn henne.

Å ha sex med andre i deres situasjon vil mest sannsynlig føre dere lenger fra hverandre. Du er frustrert i ditt forhold, og er da muligens mottagelig for "romantiske" impulser utenfra.

Skrevet

Jeg vil tro at det er like frustrerende for henne. Du sier at du blir avvist 5-8 ganger i uken. Det er veldig mange ganger... Det er ikke noe kult å være den som avviser heller, jeg har selv vært i den situasjonen at sex har vært et ork, jeg hadde aldri tenning før langt uti vorspielet, og da ble maset fra kjæresten enda et moment som gjorde at jeg ikke fikk lyst... Sexen var alltid bra, så det var ikke det som var problemet, jeg hadde bare ikke lyst!

Det som endret seg for oss, var to ting. Jeg sluttet på p-piller, og han sluttet å mase.

Jeg vet det høres ulogisk ut, men vi ble enig om å prøve å vente til jeg fikk lyst. Han skulle ikke spørre, og heller ikke gjøre andre framstøt enn de vanlige kjærtegnene som vi jo gir hverandre hele dagen. Det gikk ikke lang tid før jeg kjente "saftene suse" (garantert et resultat av alle hormonene som forsvant ut av kroppen min), jeg ville ha mer enn bare de små berøringene, og da jeg innså hva det var jeg gikk og savnet, så var problemet løst! Jeg ville ha sex, og det helt uten at han hadde gjort noe som helst!

Jeg er helt enig med forrige taler. Flere sexpartnere medbringer jo en mulighet for at du får smaken på andre jaktmarker, og at du dermed også mister noe av den kjærligheten du føler for henne.

Jeg vil også anbefale deg om å ta opp problemet med henne. Stol på at hun ikke gir deg barmhjertighetssex selv om du forteller henne at du rett og slett ønsker mer sex. Hun vet det jo allerede, ettersom du viser det ofte! En samtale kan kanskje få fram hvorfor hun ikke vil ha sex oftere, og kanskje det er noe dere kan endre på som vil gjøre sex mer attraktivt for henne også.

Og så til slutt, det at hun stadig må avvise deg, er garantert en del av problemet. Hva med å bruke tid på andre ting enn selve sexen? Kos, kyss, klin, ta på hverandre - og så tar dere kveld. Det vil kanskje være uutholdelig for deg, men kanskje hun trenger å kjenne at hun vil ha mer? Det er jo ofte sånn at man bare vil ha det man ikke får, og hvis hun rekker å bli "varm i trøya" før dere avslutter kosen, så vil hun kanskje tenke at nå hadde jaggu sex vært kjekt ;) Kanskje du blir overrasket en vakker aften?

Lykke til :)

Skrevet

Stress påvirker utrolig mye, også ift sex. En travel hverdag, krangling og/eller mange bekymringer kan påvirke veldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...