Gå til innhold

Victoria Hislops fantastiske bok "Øya" har blitt tv-serie!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, akk for tips! :) Gleder meg!!!

..noen som vet om den vil bli sendt i Norge? :)

Skrevet

Jeg syntes denne boken var så kjedelig at jeg rett og slett ga den opp, men serien ser god ut. Jeg gleder meg til å se den :)

Skrevet

Enig med deg! Nesten akkurat som jeg forestilte meg, jeg også! Så jo veldig lovende ut!

Mm.. enig :)

Skrevet

Det er noe av det kjedeligste jeg har prøvd å lese. Men mulig historien gjør seg bedre filmatisert.

Skrevet

Jeg synes også boken hadde en litt "treg" start, men endte opp med å like den veldig godt. Så kanskje verdt å gi et nytt forsøk ;) Gleder meg i alle fall til serien, er vel ikke umulig at feks NRK kan finne på å sende denne..

Skrevet

Den vil jeg se!! Jeg besøkte Øya i sommer og synes kanskje derfor det er ekstra morsomt :jepp:

Skrevet

Det kan bli spennende, likte boka veldig godt.. :)

Skrevet

Jeg fikk veldig klisjèfølelse/kioskromanfølelse av denne boka, men mulig den gjør seg bedre som tv-serie..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk veldig klisjèfølelse/kioskromanfølelse av denne boka, men mulig den gjør seg bedre som tv-serie..

Enig, jeg syns den boka var dårlig skrevet og utrolig kjedelig, fikk litt følelsen av ungdomsskolestil. Jeg leste den ferdig kun på trass. Sannsynligvis egner historien seg bedre på tv enn i bokform.

Skrevet

JA, denne må sees. Jippi. Har vært på Spinalonga, og i Elounda, så gjensynet er flott.

• Liker 1
Skrevet

JA, denne må sees. Jippi. Har vært på Spinalonga, og i Elounda, så gjensynet er flott.

Samme her! Tror det å ha vært der historien er hentet fra ga boken en ekstra dimensjon for meg. Gleder meg :)

Skrevet

Syns boka tok seg litt opp når det var ca 100 sider igjen.

Nei, den var langtekkelig.............. gjesp......

Skrevet

Blir denne vist på Norsk tv..? Tviler jeg på.

Men boken var ok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...